Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

"10-åring angrep uteligger med betongblokk" - Hele saken er syk.

En ti år gammel gutt fra Florida risikerer 15 års fengsel etter å ha steinet en 58 år gammel uteligger.

10-åringen erklærte seg ikke skyldig da han møtte opp i retten i Florida på torsdag. Til tross sin unge alder måtte han gå med lenker på føttene.

8606603[/snapback]

Synes egentlig 17-åringen fortjener straffen. Lite sannsynlig at han ikke hadde noe med saken å gjøre. Hvor sannsynlig er det egentlig at en 17-åring henger med 2 ti-åringer?

Han var jo eldst, og da er jo egentlig han ansvarlig. Men amerikanere er jo kjent for å være litt snodige i tankegangen sin... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bastian (hvis jeg husker rett så sitter jeg nedi venstre hjørne)

8606647[/snapback]

"Bastian er vel den vi kaller kassens "datagekk", men han er en grei kar å ha når vi har problemer med det tekniske."

Hadde du noen venner i den klassen? Hørtes litt..eh...upersonlig ut. Søt var du lell ^^

8606668[/snapback]

Ja, hadde faktisk ganske mange venner i den klassen. :p

Du kan si det sånn at det var de 2 som ikke hadde noen særlige venner som fikk i oppgave å skrive om de andre.

Lenke til kommentar
she wants you man!

Gratulerer med dagen forresten... (klokka er over tolv her)

8606680[/snapback]

I know, but she still has a boyfriend. Er det ulovlig å få henne til å drite i han? :innocent:

Takker for det! :D

Nå burde jeg i alle fall få en amerikansk burdagsgave.

Jeg sendte som svar: Why would I tell you? Where is the fun in that?

Hun: There is a lot. Just tell me. Please. Cuz I dont think i do have anything to offer.

HELL YES SHE DOES :dribble:

Lenke til kommentar

I know, but she still has a boyfriend. Er det ulovlig å få henne til å drite i han? :innocent:

er mange rare lover i statene men DET tror jeg ikke er ulovlig ;)

Takker for det!  :D

Nå burde jeg i alle fall få en amerikansk burdagsgave.

Jeg sendte som svar: Why would I tell you? Where is the fun in that?

Hun: There is a lot. Just tell me. Please. Cuz I dont think i do have anything to offer.

HELL YES SHE DOES :dribble:

8606705[/snapback]

Som sagt tidligere: Go GET SOME!

Lenke til kommentar

8606705[/snapback]

Og da leser man i morgendagens aviser "Norsk student drept. Skulle ut for å få seg noe men da han kom så var det kjæresten hennes han møtte" ;)

Bundy, L4r5, mushi og Eplefe er alle inne blant topp fem på antall poster i SO6, så de kan vi telle mange, mange ganger.

8606675[/snapback]

Moving on is a simple thing.

8606721[/snapback]

Ikke enkelt...
Lenke til kommentar

8606705[/snapback]

Og da leser man i morgendagens aviser "Norsk student drept. Skulle ut for å få seg noe men da han kom så var det kjæresten hennes han møtte" ;)

8606734[/snapback]

Ikke skrem meg da. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Utrolig... den skumle med rød hanekam har skolekatalogen, men etter å ha endevendt hele rommet mitt så kan jeg ikke finne den.

Fant info om skolen (lovverk) og så studiekatalogen vi fikk før vi søkte. :confused:

Må ned i kjelleren i morra og sjekke!

Endret av datating
Lenke til kommentar
Vi vil ha full action- og stemningsraport og shackycam video når du retunerer fra ferden.

8606755[/snapback]

second that... Kan ikke JEG få meg noe så skal jeg i hvertfall få full rapport fra de som får seg noe. Med alle detaljer så klart. ;)

edit: @ustedalen: Bare overtal hu om at du mener det og at hun burde sjekke det selv nå

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...