Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hypotetisk sett: En jente forteller deg om at kjæresten hennes er alt for religiøs og HAN vil ikke ha sex med henne før hun gifter seg med han. De har vært sammen med hverandre i 11 måneder.

Senere på kvelden går samtalen mer og mer innpå sex, og hun sier at hun hadde knullet deg der og da hvis hun ikke hadde hatt en kjæreste. Dette gjør hun mens hun gir deg en masasje.

Så neste morgen så går hun med deg når du er en en fornøyelsespark. Hun tar på deg veldig mye når dere er sammen, og hun holder deg ofte i hånden.

Senere på bussen samme dag så sier hun til deg at det er synd på henne siden hun er veldig kåt, men ikke har noen å ha sex med (dette går over SMS). Senere så sier hun at hun vil ta bilder med deg, der hun kan gjøre hva enn jeg vil. Det eneste er at hun vil ha deg med i bildene, så lenge ingen her i USA får sett dem.

Senere så hopper hun opp i setet ditt. Hun maserer deg lenge og vel, til du sovner. Hun legger seg da inntil deg. Når du våkner opp, og dere har snakket litt og finner ut at dere burde sove litt mer. Hun legger seg da nesten oppå deg, holder deg fast med en hånd mens den andre hånden legger seg fin 2-3 cm over "de edle deler". Hun presser seg selv inntil deg!

Hva ville du gjort de neste dagene?

Sånn hypotetisk sett. :whistle:

Lenke til kommentar
Kjørt på alt jeg kunne  :thumbup:

8606030[/snapback]

Ja, jeg har tenkt på det!

Go for it . :thumbup:

Neida... kanskje du må ta en prat med henne...

8606033[/snapback]

Prat om hva? Seriøst, vi har pratet nok.

Kjipt situasjon, men hadde hun tent meg hadde jeg gjort det :p

8606037[/snapback]

Si det slik at du hadde vært tent to dager i strekk etter hvordan hun oppførte seg rundt deg?

Du har ikke alverdens tid igjen i usa. I'd hit it!

8606048[/snapback]

Alrighty! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...