Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Ca ferdig med rommet nå, og jeg digger det :love:

Bare sortere i no esker og få de opp på loftet så er man helt ferdig ^^,

Nå er det KOSELIG her.

8604906[/snapback]

Tror du må komme på besøk, jeg kaster eller rydder aldri bort noe. Trenger profesjonell ryddehjelp.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle jeg ha valgt IB :dontgetit:

Tja, litt sent nå uansett vel?

 

De har mye mer fornuftig prosjektarbeid, ikke sånne tulleprosjekter. De har mer selvstendig tenking. De har et noe større (og i mine øyne bedre) pensum i matematikk og fysikk. Og viktigst av alt: Det krever mer arbeid enn vanlig allmenn, tror jeg kunne skaffet meg gode arbeidsrutiner ved å gå IB. Nå er jeg ganske slapp, ettersom jeg kunne være relativt slapp igjennom hele VGS.

Lenke til kommentar
Tja, litt sent nå uansett vel?

 

De har mye mer fornuftig prosjektarbeid, ikke sånne tulleprosjekter. De har mer selvstendig tenking. De har et noe større (og i mine øyne bedre) pensum i matematikk og fysikk. Og viktigst av alt: Det krever mer arbeid enn vanlig allmenn, tror jeg kunne skaffet meg gode arbeidsrutiner ved å gå IB. Nå er jeg ganske slapp, ettersom jeg kunne være relativt slapp igjennom hele VGS.

8604931[/snapback]

Ahh, derfor valgte jeg det ikke. Tror jeg kommer til å ha nok å gjøre med fysikk, kjemi, 8 timer matte ol sånn uten å ha det på engelsk..

Lenke til kommentar
Tror du må komme på besøk, jeg kaster eller rydder aldri bort noe. Trenger profesjonell ryddehjelp.

8604922[/snapback]

Sånn var jeg når jeg var liten. Sku samle på alt, for den kunne jo hende jeg kom til å få bruk for det en dag :wee:

Men nå lever jeg på 12-13kvadrat, så.. jeg kan liksom ikke ta meg den luksusen ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...