Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer vel helt ann på lærerene du får da? Jeg syns det er lettere på vgs^^

Mulig.

 

Men jeg har opplevd at det å bare være ærlig mot læreren hjelper endel. Mye bedre enn smisking.

 

Altså, når du er jente er det jo bare å gi en BJ, så får du jo 6 resten av VGS.

Jeg har mannelig lærer i bare to fag.

Lenke til kommentar
Her er mitt selvvalgte prosjekt i K&H, dette skal sikre meg en femmer... Også aldri mer av det faget, noen gang! Det skal bli godt...

 

Nå hva suns dere om hjulkapsel-klokka?

8604588[/snapback]

 

Sikre en femmer? :dontgetit: Hadde jeg laga den der i K&H i 10 hadde jeg fått 6 lett. Jeg lagde bare en duk i farger og fikk fem jeg :whistle: Må også nevnes at dama er stokk dum og alle guttene fikk 5 uansett hva de lagde. Føler det er litt pedofili ute å går :whistle:

Lenke til kommentar
Så søt! :]

Vi skal la bamsene våre gifte oss, vi trenger ståltråd. :(

8604598[/snapback]

At bamsene skal gifte seg, det skjønner jeg, selv om det er ganske så merkelig, men hva skal dere med ståltråd?

8604611[/snapback]

Vi skal lage en sånn.. buetingsak med blomster på som se skal stå under/foran når de gifter seg :)

Lenke til kommentar
:hrm: Du vet, noen av lærerne gir meg bra karakterer fordi jeg faktisk ER flink!

8604618[/snapback]

Spennende teori du har der.

 

Jeg driter i norsk på vgs nå, ettersom det er første året. Og norsk ikke er avsluttende før 3. Jeg har ikke gjort norsklekser, innleveringene har vært halvhjertede og på tentamen satt jeg i en time før jeg leverte. Allikevel får jeg 5 i det til sommeren :cool:

8604440[/snapback]

 

 

Det er utrolig mye vanskeligere å smiske med lærere på vgs enn de på u.skolen..

8604478[/snapback]

Lenke til kommentar
Her er mitt selvvalgte prosjekt i K&H, dette skal sikre meg en femmer... Også aldri mer av det faget, noen gang! Det skal bli godt...

 

Nå hva suns dere om hjulkapsel-klokka?

8604588[/snapback]

Fet den. Mitt avsluttende prosjekt i K&H:

post-31431-1179083382_thumb.jpg

 

Ja, det er et byggesett. Gadd ikke gjøre mer enn jeg måtte.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Spennende teori du har der.

:)

 

Ja? Jeg driter i norsk, men selvom jeg gjør det for jeg bra karakter, fordi jeg er flink.

 

Smisking kan gi deg MAKS en halv karakter bedre enn det du fortjener. Jeg fortjener 5 i alle fag jeg :)

8604660[/snapback]

 

Phø, hadde 3 helt til jeg fikk ny lærer og da ble det 5. Man kan smiske seg ganske langt opp :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...