Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mhm. De skal kanskje gifte seg på bursdagen min ^^

 

"The author of the poem 'Walls' reflects around different types of walls and regards the wall between people to be the most impregnable. Write an article where you discuss how this is reflected in our society'"

 

Hjelp?

Lenke til kommentar
"The author of the poem 'Walls' reflects around different types of walls and regards the wall between people to be the most impregnable. Write an article where you discuss how this is reflected in our society'"

 

Hjelp?

8604114[/snapback]

ARTIKKEL, av alle ting!! Kåseri, essay, osv er jo okei! Men ARTIKKEL!! :cry:

Lenke til kommentar

De andre oppgavene var verre. Og enda mer usaklige :(

var en om arrangert ekteskap, der du skal argumentere for begge sider. Deet.. Tror jeg ikke jeg orker å tenke på en gang.

Så skal du skrive artikkel for et ungdomsblad etter å ha studert et år i norge. og så er det et om kulturelle konflikter i engelsktalende land.

 

To av dem har vi hatt prosjekt om. den tredje orker jeg ikke tenke på.. :\

Lenke til kommentar
Da var rommet mitt tomt for samtlige bevergbare ting+hyllene. Det ble jo faktisk et stort rom nå=P. Skal sparkle hakk/skruhull i veggene idag, eller skal se om jeg får gjort det idag. Så skal jeg begynne med å få ut det forferdelige vegg-til-vegg teppet imorgen!

8604025[/snapback]

Go kjeksen! :!:

Jeg vil ha oppdateringer. :)

8604028[/snapback]

 

Kan jo alltids la seg gjør, får jeg tak i kamera og, så blir det step-by-step oppfølging på "Hus, hage og oppussing" delen av forumet også :wee:

Lenke til kommentar

Hvem lot Stonemeister være Gud? Jeg vil finne og drepe den skyldige, siden Stonemeister har sikkert planer om å ødelegge livet mitt...

 

Kom fram din kjøter, og lid din straff!

 

Ingen som vil tilstå? Da må jeg begynne å drepe SO-brukere systematisk...

 

Dere har 10 minutter på å gi meg navnet på den skyldige...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
det blir meningsløst om jeg skal skrive om oslo, jeg vet ikke så mye rundt det, og sånn.

8604236[/snapback]

Skriv om Bergen eller Norge generelt da. Skriv om østeuropa / vesteuropa. Skriv om u-land / i-land. Mange muligheter.

 

 

Hvem lot Stonemeister være Gud? Jeg vil finne og drepe den skyldige, siden Stonemeister har sikkert planer om å ødelegge livet mitt...

 

Kom fram din kjøter, og lid din straff!

 

Ingen som vil tilstå? Da må jeg begynne å drepe SO-brukere systematisk...

 

Dere har 10 minutter på å gi meg navnet på den skyldige...

8604243[/snapback]

Bondevik.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...