Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det gratis prøvetid?

 

Får man unlimited smites?

 

Kan man brenne busker?

8603762[/snapback]

- nei

 

- kun 10

 

- ja men du betale for bensinen selv

 

 

 

 

 

helvete, jeg vil ikke skrive artikkel.

Men det er det eneste som mangler fra at tentamen skal være ferdig. ><

8603766[/snapback]

Stå på. Du er jo snart ferdig :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Kan ikke noen andre bare skrive litt av artikkelen til meg?

Så skal jeg personlig reise opp til den som gjør det og gi dem en klem?

må bare komme meg i gang.

8603782[/snapback]

Du VIL ikke at jeg skal gjøre det. Jeg har nemlig snart kommet halveis i rødvinsflaska :p

Lenke til kommentar
Et døgn som Gud, sier du...

 

Sure, men om jeg ikke liker det så gidder jeg ikke å betale.

8603834[/snapback]

Greit, da er du gud i et døgn fremover. Husk at hvis du ikke liker å være gud kan du kjøpe djevel-pakken til halv pris. Kun 666 øre per time inkl. moms og unlimited kontroll over amerikas president :thumbup:

Lenke til kommentar
Greit, da er du gud i et døgn fremover. Husk at hvis du ikke liker å være gud kan du kjøpe djevel-pakken til halv pris. Kun 666 øre per time inkl. moms og unlimited kontroll over amerikas president  :thumbup:

8603848[/snapback]

 

You gave me an offer... I could not resist.

 

Får man noen Greater Powers som etter å ha subscribet til Djevel Membership eller er det bare masse nukes?

Lenke til kommentar
*engeløyne*

8603865[/snapback]

KVINNFOLK ASS! Bare setter opp noen sånne øyne også gjør vi gutta alt for dem. Tenk å ha det så enkelt...

 

 

 

 

Greit, da er du gud i et døgn fremover. Husk at hvis du ikke liker å være gud kan du kjøpe djevel-pakken til halv pris. Kun 666 øre per time inkl. moms og unlimited kontroll over amerikas president  :thumbup:

8603848[/snapback]

You gave me an offer... I could not resist.

 

Får man noen Greater Powers som etter å ha subscribet til Djevel Membership eller er det bare masse nukes?

8603867[/snapback]

Man har tilgang til masse nukes i første om gang, men om man lykkes i å starte tredje verdenskrig så låse man opp Greater Power og får anledning til å direkte styre alle som noen gang har syndet... Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Man har tilgang til masse nukes i første om gang, men om man lykkes i å starte tredje verdenskrig så låse man opp Greater Power og får anledning til å direkte styre alle som noen gang har syndet...

8603878[/snapback]

 

alle er jo mer eller mindre syndere da... så da vil man teoretisk sett styre hele verden da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...