Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OMG! Jeg fikk nettopp vite at en bekjent av meg (type venn av en venn) har trekant med to tredve-åringer, og mener at det er følelser. :p

Jeg ler! XD

Hun har alltid vært småpatetisk, men jeg visste ikke at det var så gale :p

8603542[/snapback]

Ok, trekant kan være gøy, men følelser?

 

Skal man ha trekant så kan man ikke legge følelser i det. da blir bare noen såra

 

 

 

 

har sotte her en stund, men blir fremdeles satt ut en gang iblandt :p

8603554[/snapback]

Også plutselig slenger noen inn noe som ikke har noe med det som blir snakka om og så snus hele tråden i en helt ny retning. :wee:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg har gjort det og.

Sittet med pizza og cola og popcorn.

Men da ble vi mer sure, fordi de to som hadde sex gjorde oss relativt gale.

Vi hadde røykt diverse, og prøvde å holde en dyp samtale rundt narkotikapolitikken i norge... og de drev og humpet og bråkte.

så vi kastet en glassflaske på dem + diverse lightere, lys m.m.

Lenke til kommentar

Vi var ikke på fest, egentlig.

Vi gikk for å dele en flaske vin, og så begynte liksom fire av vennene mine (to av dem var sammen) å okkupere stuen med klining og roting, vi gadd ikke se på, så vi gikk og røykte i stedet for :)

så da vi var ferdige, kom to av dem inn på soverommet og skulle legge seg, så vi måtte inn i stuen, og der drev de to andre på. *sukk*

Lenke til kommentar
Vi var ikke på fest, egentlig.

Vi gikk for å dele en flaske vin, og så begynte liksom fire av vennene mine (to av dem var sammen) å okkupere stuen med klining og roting, vi gadd ikke se på, så vi gikk og røykte i stedet for :)

så da vi var ferdige, kom to av dem inn på soverommet og skulle legge seg, så vi måtte inn i stuen, og der drev de to andre på. *sukk*

8603650[/snapback]

Vet de ikke at det er uhøflig å holde på sånn og ikke la andre bli med?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...