Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
L4r5, jeg får kanskje høyere stipend fordi jeg er fucka i hodet + at jeg kanskje får forfatterstipend. :blush:

8601675[/snapback]

YEY! Aldri så galt at det ikke er godt for noe vet du. Noen ganger er det en fordel å være litt fucka.

 

Se alltid lyst på livet sa mor og far til meg. Tro alltid at det beste bare hender deg.

Lenke til kommentar
Ikke gå inn i SO da!  :roll:

8601683[/snapback]

Den sjansen kan jeg ikke ta, for det hender utrolig nok at det er litt liv her noen ganger. Nå er det bare et tilholdssted for kåte fjortiser og andre misfits.

8601706[/snapback]

*synge*

For en vakker mann, for en morsom humor. Man kan alltids håpe at den føflekken er en TUMOR!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:tease:
Lenke til kommentar
joda... vond i kroppen osv, men ellers veldig bra :)

du da?

8601727[/snapback]

Dakar lille Espen-kroppen, da. *klemmepå*

8601740[/snapback]

takk pus :love: hjalp veldig :)

men må passe litt på her... Marley kan jo komme innom :ph34r:

 

vet han ikke heter det lenger... men for meg er han altid Marley

Lenke til kommentar
Den sjansen kan jeg ikke ta, for det hender utrolig nok at det er litt liv her noen ganger. Nå er det bare et tilholdssted for kåte fjortiser og andre misfits.

8601706[/snapback]

Da burde jo SO passe deg utmerket.

8601714[/snapback]

Nei, for her er alle de mislykkede individene bestevenner som kozemozetøzer på hverandre og snakker om den overdrevne medisinbruken sin og alle de ufruktbare psykologitimene.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Tar en titt nå. Ser bra ut :hmm: . Fine hoteller også!

8601750[/snapback]

Billig tur (i forhold til mange andre steder), billig mat, billig drinker, billige folk, lang herlig langrunn strand og en av europas eldste byer rett ved om du ønsker å være kulturell i tillegg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...