Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Bah, den heter Avangarde. Jeg drakk vel innholdet før jeg leste.

Mosell.%20Avantgarde%20Raudvin%20litil.jpg

Bare at den jeg har er blå, siden jeg ikke drikker rødvin. Den veier ganske mye, så du kan tenke deg åssen det er å få kanten der i huet. Men, jeg hadde sikkert spandert et par flasker på dere istedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hihi. Jeg er dautrøtt i dag...tror det muligens blir sauna og tidlig kveld på meg. Vi får se. Det kan hende colaen gir meg litt energi... :whistle:

7470615[/snapback]

Hvis du drikker alle de, så blir du nok ikke av den trøtte sorten nei... ;)

7470623[/snapback]

da må han på do!

Lenke til kommentar
Å hvor blir rikdommen brukt? På olje som renner like fort ut av hendene våre som inn....

7470715[/snapback]

Tenkte mer på inntekt til folk. Vi tjener mye, så prisene er høye. Enda har vi råd til å unne oss masse. Vi har ikke godt av å ha så mye penger.

Lenke til kommentar
Hehe!  :p  Det var bare til sammenligning da... :)

7470726[/snapback]

Jau. Minna meg skremmende mye om alskens smarte argumenter folk stiller for å dra til Sverige etc. for å handle. Hvis du legger til de 400 kr som reisa koster, pluss pluss, så er du i mål. :wee:

Lenke til kommentar

Jau. Minna meg skremmende mye om alskens smarte argumenter folk stiller for å dra til Sverige etc. for å handle. Hvis du legger til de 400 kr som reisa koster, pluss pluss, så er du i mål. :wee:

7470731[/snapback]

Sant så sant!

Men hvorfor skal det være så himla dyrt her?? :hrm:

Lenke til kommentar

7470731[/snapback]

Sant så sant!

Men hvorfor skal det være så himla dyrt her?? :hrm:

7470741[/snapback]

for at vi skal kunne tjene masse penger...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...