Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oioi, dette blir bedre og bedre. :p Ditt mål for neste år må være å spille inn en låt til en Absolute Music-plate.

8598315[/snapback]

Jepp... Når jeg har fått 100.000 fjortiss-jenter til å gå rundt å digge en hjernedød sang jeg skrev på fem minutter i bakfull galskap er jeg fornøyd :wee:

Virkelig et slående argument, L4r5.  :thumbup:

8598339[/snapback]

Vet... Er jeg ikke kul? :cool:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Er vel nettopp det du nevnte det skal være godt for. "Hei, hallo, hvordan går det?, blablabla" til folk du ikke har sett på evigheter...

8598304[/snapback]

Aha..

Hvorfor vil jeg bruke facebook til akurat dette?

Lars: Jøss. Får jeg høre?

Endret av HorSe
Lenke til kommentar
Jeg vil ha godteri.. :(

8598346[/snapback]

Kan du ikke bare stikke ned til Akvariet og snafse litt fisk istedenfor? :)

(Og ta noen bilder for meg samtidig)

Vet... Er jeg ikke kul? :cool:

8598348[/snapback]

Ubeskrivelig kul. :)

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Lars. Jeg har fått en jente i klassen min til å se Heroes. :D

8598359[/snapback]

Bra! La oss omvende dem en etter en... :thumbup:

Lars: Jøss. Får jeg høre?

8598351[/snapback]

Må vente til jeg har skrevet den da... Må drikke meg god og full først. Nå er jeg bare småbrisen så det nytter ikke enda.

Lenke til kommentar
Nei. Det er bare ekkelt, Kibs.

Men jeg vurderer å ta ut litt penger fra sparegrisen min (eller mamma) og gå på bensinstasjonen og kjøpe godis og mer cola.

8598367[/snapback]

Har de ikke et sei- eller torske-akvarium der, da? Det er mange som liker slik fisk. Tror jeg skal bli fiske-vegetarianer. Bre tanken på å spise mine egne fisker er... ikke bra. :nei:

Edit: Jeg trodde forresten sparegris og mamma var synonymer. :ermm:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Oioi, dette blir bedre og bedre. :p Ditt mål for neste år må være å spille inn en låt til en Absolute Music-plate.

8598315[/snapback]

Jepp... Når jeg har fått 100.000 fjortiss-jenter til å gå rundt å digge en hjernedød sang jeg skrev på fem minutter i bakfull galskap er jeg fornøyd :wee:

8598348[/snapback]

Skal sies at 50 Cent brukte en hel halvtime på "In da club". Man må jo legge noe arbeid i det. :p

Også må du spille i en norsk film uten Bjørn Sundquist, Ane Dahl Torp eller Aksel Hennie som blir populær i utlandet. O.o

Lenke til kommentar
Må vente til jeg har skrevet den da... Må drikke meg god og full først. Nå er jeg bare småbrisen så det nytter ikke enda.

8598371[/snapback]

Jeg misforsto visst. Du fikk det så elegant til å se ut som du allerede hadde gjort drittarbeidet. :wee:

Da har jeg noe å se fram til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...