krage83 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Klart utsende er viktig, men jeg liker ikke å kunne telle ribbein. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ribbeina skal ikke stikke ut. men markert rygg er nice da 7368345[/snapback] Da har vi under 50 kg's grensa igjen. Er fint når skulderblader og kragebein står litt ut. Og hofta. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nei nei nei, nå er dere inne på gærnt spor! Faen hva er det med folk altså Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Ah, friminutt. Ut å røyke.. Skriver engelsk historie, den blir lol. Brb. Endret 27. november 2006 av Bundy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 MEDIA er hva som er med folk. De jævlene. Skulle vært skutt hele gjengen. Og fjortizgjenger. De har ikke rett til å leve. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ribbeina skal ikke stikke ut. men markert rygg er nice da 7368345[/snapback] Da har vi under 50 kg's grensa igjen. Er fint når skulderblader og kragebein står litt ut. Og hofta. 7368355[/snapback] under 50kg grensa? næh.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 under 50kg grensa? næh.. 7368382[/snapback] Ikke alle som er over 170 gitt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ah, herlig! Endelig noe jeg kan inn og ut! Kos når lærern prater om CSS, og lurer på om noen vet hva det er. Så forklarer jeg, og han står bare og gliser ;D Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hvordan har folk det? noen som ser på dr.phill? Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 faen jeg blir så frustrert over skjønnhetsidealtingester Faen faen faen! Det er ikke sundt med dette media/kapitalskapte skjønnhetsidealet, det føkker hodet til alt for mange jenter og gutter, noe er føkkins galt når hver tredje jente på 14 går rundt å tenker at hun burde slanke seg ;/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hvordan har folk det? noen som ser på dr.phill? 7368399[/snapback] Det slutta for en halvtime siden faen jeg blir så frustrert over skjønnhetsidealtingester 7368400[/snapback] Er et under at jeg ikke var bulemisk lengre enn jeg var. Er et under at jeg lever. Er like irritert som deg. Jeg tror jeg skal søke om fellingstillatelse på modeller. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 faen jeg blir så frustrert over skjønnhetsidealtingester 7368400[/snapback] Er et under at jeg ikke var bulemisk lengre enn jeg var. Er et under at jeg lever. Er like irritert som deg. Jeg tror jeg skal søke om fellingstillatelse på modeller. 7368425[/snapback] Vel da er du sikkert mer irritert enn meg siden jeg aldri har hatt trøbbel med spisinga mi :-) Foresten jeg har enda dette bildet du tok av katta og tuborgboksen som bakgrunsbilde Hvordan gikk det med de kattene egentlig? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Haha genialt Katten på bildet bor i larvik. Den andre skal råne til oslo til helga og bo der. Skal taes samtidig med dekk-kjøp. En faktisk en fyr fra forumet som skal ha den, men har ikke peil på hva han heter her inne. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ja, litt vanskelig forklart av meg der. Men det var altså da definisjonen på on og off topic i mine øyne. Altså er det en ikke on-topic tråd da tråden ikke har ett tema å snakke om, men hvor brukerene kan snakke frit om løst og fast (innenfor visse regler)Dette har da altså ingenting med moderering men mitt svar på en post du postet som "bruker " om hvorvidt vi var off topic når vi snakket om hva jeg spiste til lunj . Ikke værre en det. 7368215[/snapback] Aha. Skjønner. Jeg mener man må kunne utvise litt skjønn når det gjelder slik. Det blir liksom litt irriterende med 10 slike kommentarer på rad. En nå og da er helt OK, men hvis alle skal skrive hver sin setning med informasjon som ikke interesserer andre eller oppfordrer til diskusjon/samtale rundt emnet, så blir det litt mye. Er du ikke enig? Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Mushi aassen gaar det med bolla og poolse? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei Fox! Tilbake fra hvor enn du var ? Mulig du har vært tilbake lenge men Åssen har du hatt det i det store utland ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ribbeina skal ikke stikke ut. men markert rygg er nice da 7368345[/snapback] Da har vi under 50 kg's grensa igjen. Er fint når skulderblader og kragebein står litt ut. Og hofta. 7368355[/snapback] Jaa.. Haha genialt Katten på bildet bor i larvik. Den andre skal råne til oslo til helga og bo der. Skal taes samtidig med dekk-kjøp. En faktisk en fyr fra forumet som skal ha den, men har ikke peil på hva han heter her inne. 7368439[/snapback] Marita kommer til å ta kjempebra vare på! Og jeg skal på besøk og kose på pusen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Mushi aassen gaar det med bolla og poolse? 7368468[/snapback] Pølse bor i larvik og Bolle løper rundt her og skriker. Hun er så lite uavhengig at det skulle vært ulovlig. De søte knirkelydene av en piping. Hun skal heletiden løpe etter Blanko ut, og når hun kommer ut får hun panikk, hyler og skal inn igjen. Rare katte. Er den eneste jeg har som kommer når jeg roper da. *imponert* Bolle flytter ut i løpet av halvannen uke Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 enkelte katter skal absolutt springe ut og inn Men katter er dog mye mer intligente enn bikkjer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Marita kommer til å ta kjempebra vare på! Og jeg skal på besøk og kose på pusen 7368481[/snapback] *host* Har ikke hørt noenting fra marita, og har desverre funnet en annen som meldte en stor interesse. Hun har enda ikke vært logget på engang. Trodde ikke hun ville ha den allikevel jeg Unskyld. enkelte katter skal absolutt springe ut og inn 7368498[/snapback] Jeg begynner å forstå hvorfor fatter til en i klassen min hogde kattehull i døra med øks. Endret 27. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg