Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nstin: Nå må du huske at du postet dette på et forum, så det ville vært mer som om du skrek usammenhengende. Jeg ville sannsynligvis fortsatt ytret mine mistanker om mentale lidelser, og når du da konfronterte meg (jeg bruker når og ikke hvis, jeg tror alle forstår hvorfor) hadde jeg sannsynligvis bedt deg roe deg. Du er egentlig aldri noe koselig å ha med å gjøre, men med tanke på hvor hissig og unødvendig voldelig du fremstiller deg selv, så mistenker jeg at du faktisk er verre enn først antatt.

Lenke til kommentar
Hm. Vanskelig.

Har ingen andre bord enn pulten der PCen er. Kan jo skru av PCen selvsagt, får se hvor mye viljestyrke jeg klarer å finne.

Awmawgawd, lite viljestyrke? SLÅ AV PCEN.

Nå har jeg pugget ferdig et kap. har ett igjen, det tar jeg imorra. Også tar man å leser gjennom alt på mandag :wee: Jeg føler jeg har vært litt flink.. Klokka er bare tolv, man får utrolig mye ut av dagen om man står opp 9.

Lenke til kommentar

Unødvendig å henge seg opp i detaljer som om jeg hadde skreket eller snakket. Ja selvfølgelig blir det når, jeg lar ikke folk prate nedlatende om meg og det virker ikke som om du lar folk det heller.

Og et lite tips: Ikke be folk som er fulle og forbanna på deg roe seg. Det er like dumt som å kose med et varmt strykejern.

At jeg ikke er noe koselig å ha med å gjøre har vel mye med at jeg ikke liker deg.

Edit: Eplefe, jeg er absolutt ikke sånn som du skreiv over her. Jeg blir bare jævelig glad i fylla. Og jeg hater de som trur de er kule fordi de slenger dritt.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
DJ_dark: En diskusjon går ikke ut på å vinne eller tape, en diskusjon går ut på å utveksle synspunkter, og så komme til en.. løsning? kanskje ikke riktig ord, men det er ikke om å gjøre å vinne en diskusjon.

8594013[/snapback]

Jeg sa ikke at en diskusjon går ut på det. ;) Jeg sa at den som regel har en vinner og en taper. :thumbup:

Lenke til kommentar
Unødvendig å henge seg opp i detaljer som om jeg hadde skreket eller snakket. Ja selvfølgelig blir det når, jeg lar ikke folk prate nedlatende om meg og det virker ikke som om du lar folk det heller.

8593998[/snapback]

Det kommer an på hva du legger i å "la" folk prate nedlatende. Jeg har aldri, og kommer forhåpentligvis aldri, til å slå noen basert på noe de har sagt.

Lenke til kommentar
Awmawgawd, lite viljestyrke? SLÅ AV PCEN.

Nå har jeg pugget ferdig et kap. har ett igjen, det tar jeg imorra. Også tar man å leser gjennom alt på mandag :wee: Jeg føler jeg har vært litt flink.. Klokka er bare tolv, man får utrolig mye ut av dagen om man står opp 9.

8593978[/snapback]

Det gikk ikke å slå av PCen. Men jeg har fått gjort ett eksamenssett i Termodynamikk, så dagens mål er faktisk oppnådd allerede. Regner med det blir å gjøre ett til etter litt fotballsparking.

Nå er det forøvrig matpause.

Lenke til kommentar
Det har kanskje litt med det å gjøre at du foretrekker ord fremfor vold?

8594048[/snapback]

Det er vel menneskelig natur, å foretrekke det man kan framfor alternativet. Lesing er ammunisjon til fremtidige diskusjoner, trening er ammunisjon til fremtidige diskusjoner man vet man kommer til å tape. ^^

Lenke til kommentar
Det har kanskje litt med det å gjøre at du foretrekker ord fremfor vold?

8594048[/snapback]

Det er vel menneskelig natur, å foretrekke det man kan framfor alternativet. Lesing er ammunisjon til fremtidige diskusjoner, trening er ammunisjon til fremtidige diskusjoner man vet man kommer til å tape. ^^

8594070[/snapback]

Haha! Godt sagt!

Lenke til kommentar

Trur dere missforstår litt her jeg. Har aldri sagt jeg skal slå ned noen. Det var det du som snakket om steffy. Sa at jeg hadde blitt lite hyggelig å ha med å gjøre.

med "la" mente jeg at jeg ikke lar det gå uten å gjøre noe selv. Som regel blir det bare drittslenging tilbake. Eller en finger, noe i den duren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...