Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens plan er:

øve til eksamen

Høres ut som en veldig bra plan du! Bare pass på så du ikke blir sittenes foran pcn, det ødelegger :(

8593444[/snapback]

Hm. Vanskelig.

Har ingen andre bord enn pulten der PCen er. Kan jo skru av PCen selvsagt, får se hvor mye viljestyrke jeg klarer å finne.

Lenke til kommentar
God morgen alle sammen. I dag skal mrbjoern reise til Hønefoss, for å levere tilbake de dumme Sony ørepluggene han fikk i julegave. (egentlig fikk jeg noen supergode creative propper, men det var litt dårlig lyd i den ene, så pappa reiste for å bytte, og kom hjem med noe dritt til samme verdi) Anyways, jeg skal kjøpe nye creative propper :)

8593367[/snapback]

Hvorfor skriver du alltid i 3. person?

VHaakonsen synes det er rart. :hmm:

Lenke til kommentar
I'm pretty sure he's just retarded.

8593268[/snapback]

Ja det smalt fra rette rasshøl.

8593671[/snapback]

Du kan starte en tråd med poll og se hvem av oss to forumet synes virker mest retarded. Jeg må advare deg, jeg kan en del grammatikkregler og jeg er student ved NTNU. Psykologistudent, riktignok, men likevel. ^^

Lenke til kommentar
Du kan starte en tråd med poll og se hvem av oss to forumet synes virker mest retarded. Jeg må advare deg, jeg kan en del grammatikkregler og jeg er student ved NTNU. Psykologistudent, riktignok, men likevel. ^^

8593700[/snapback]

du blei litt retarda når du endra nick :p

Ellers er du vel et smart rasshøl xD

Lenke til kommentar

Nei, er ikke så gale, egentlig.

Også hadde jeg fransktentamen i går.

skrev en og en halv side med en historie.

Håper hun liker den. Hun pleier som oftest å like historiene mine, såå. :p

Dummdumm.. Får kanksje komme meg i gang, får ikke så mye tid i morgen, liksom.

Da reiser TLZ, og jeg skal opp med kameraet og ta bilder av masse damer og herrer og hundene deres :)

EDIT: Nstin.. Du understreker poenget hans.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Hva forumet mener har ikke en dritt å si. Men du er av typen som leker tøff på internett. Men hadde vi møttes f.eks på byen engang. Da hadde du ikke vært like tøff skal jeg si deg. Det hadde du ikke turt.

8593850[/snapback]

Du har faktisk helt rett. Jeg liker meg her på forumet hvor intelligens, fornuftige meninger og å være flink til uttrykke seg belønnes, mens du gjerne føler deg mer behagelig i situasjoner hvor du er sterkest og derfor har rett. Jeg hadde sannsynligvis ikke vært like tøff i virkeligheten, fordi hvis jeg skal være helt ærlig, så virker du ustabil nok til å slå ned et annet menneske på et så tynt grunnlag som at du oppfattet ham som "tøff".

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva forumet mener har ikke en dritt å si. Men du er av typen som leker tøff på internett. Men hadde vi møttes f.eks på byen engang. Da hadde du ikke vært like tøff skal jeg si deg. Det hadde du ikke turt.

8593850[/snapback]

Du har faktisk helt rett. Jeg liker meg her på forumet hvor intelligens, fornuftige meninger og å være flink til uttrykke seg belønnes, mens du gjerne føler deg mer behagelig i situasjoner hvor du er sterkest og derfor har rett. Jeg hadde sannsynligvis ikke vært like tøff i virkeligheten, fordi hvis jeg skal være helt ærlig, så virker du ustabil nok til å slå ned et annet menneske på et så tynt grunnlag som at du oppfattet ham som "tøff".

8593895[/snapback]

Jeg tror jeg elsker deg steffypants :love:

Lenke til kommentar

Skal litt til før jeg slår ned noen jeg ikke vet hvem er. Men jeg vet jo hvem du er. Du skjønner sikkert hva jeg mener, du er jo så smart.

Se for deg dette her da: Jeg sitter på et utested med 2 venner. Den ene sier: "Tommy, du fabler å snakker usammenhengende". Og den andre: "han er full". Også kommer du å sier slik at jeg hører det: "jeg er ganske sikker på at han bare er retarded". Også konfronterer jeg deg med det og du hadde vært like "tøff". Da skjønner du sikkert ganske godt at jeg ikke hadde vært noe koslig å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar

folk som ikke takler å få en liten fornærmelse på fylla, burde ikke drikke.

Folk som er typen: "Er du tøff? ER DU TØFF!?!?! Skal jeg slå deg? helvete helelr, du er så JÆVLIG stygg i trynet, jeg får lyst til å slå deg!" burde få fratatt seg retten til å drikke alkohol.

EDIT: Dessuten, hvis folk kaller meg noe på fylla, så ler jeg av dem litt, og så tar jeg meg en øl til. Jeg hater folk som tror de er skikkelig kule fordi de blir aggressive på fylla.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...