Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, whatup..

 

La oss ta det punktvis:

-Jeg maa finne en kjoreskole som kan gi meg en automatgiret bil aa kjore opp med i Norge.

-Jeg vil ha en Lexus LS400 i Norge, men en gammel en, fra for Lexus var lansert i No.

- Jeg trenger aa miste 7 pund.

- Jeg maa planlegge grad party.

- Jeg er tre uker paa etterskudd med grad announcements.

- Jeg har lyst paa en jobb jeg kan gjore om natten i Norge.

- United Mileage Plus har ikke gitt meg miles for turen min til North Carolina, ei heller min siste LA-tur.

- Jeg faar en haug med addressert junk mail hver eneste javla dag, adressert til Joe.

- Jeg maa tisse.

 

EDIT: Glemte aa nevne at det er en homse som har lyst paa meg og som legger an paa meg. Ikke bra.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

God morgen alle sammen. I dag skal mrbjoern reise til Hønefoss, for å levere tilbake de dumme Sony ørepluggene han fikk i julegave. (egentlig fikk jeg noen supergode creative propper, men det var litt dårlig lyd i den ene, så pappa reiste for å bytte, og kom hjem med noe dritt til samme verdi) Anyways, jeg skal kjøpe nye creative propper :)

Lenke til kommentar

Errr, så vanskelig det er å finne et stort bilde av Hilton HHonors Diamond VIP-kortet. Pappa fikk et sånn et, og så var det så fint, så jeg tenkte at det sikkert ble en fin bakgrunn på mobilen. Men neida, det er jo ingenting på nettet :(

Endret av hc(tm)
Lenke til kommentar

Du velger å kjøre opp med automat, men vil likevel bo i Norge? Optimistisk. Personlig har jeg ikke tenkt å ta lappen med det første, men hvis jeg tar den i Norge går jeg for gir, hvis USA så automat. Det er rimelig bortkastet med noe annet enn automat i Houston, hvor den bratteste bakken er en on-ramp.

Lenke til kommentar
Errr, så vanskelig det er å finne et stort bilde av Hilton HHonors Diamon VIP-kortet. Pappa fikk et sånn et, og så var det så fint, så jeg tenkte at det sikkert ble en fin bakgrunn på mobilen. Men neida, det er jo ingenting på nettet :(

8593368[/snapback]

Det er ikke saa pent da, har et selv..

 

 

Du velger å kjøre opp med automat, men vil likevel bo i Norge? Optimistisk. Personlig har jeg ikke tenkt å ta lappen med det første, men hvis jeg tar den i Norge går jeg for gir, hvis USA så automat. Det er rimelig bortkastet med noe annet enn automat i Houston, hvor den bratteste bakken er en on-ramp.

8593371[/snapback]

Hvorfor er det optimistisk aa kjore opp med automat i Norge??

Lenke til kommentar
Errr, så vanskelig det er å finne et stort bilde av Hilton HHonors Diamon VIP-kortet. Pappa fikk et sånn et, og så var det så fint, så jeg tenkte at det sikkert ble en fin bakgrunn på mobilen. Men neida, det er jo ingenting på nettet :(

8593368[/snapback]

Det er ikke saa pent da, har et selv..

8593408[/snapback]

Det er jo så fine farger på det, ser jo skikkelig fint ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...