Jesper Karsrud Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Kos deg på lønningspilsen, Stian aka. Intimvask! Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Kos deg på lønningspilsen, Stian aka. Intimvask! 8589069[/snapback] Thx Me talast Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Uff, jeg må få tatt noen ordentlige bilder av meg selv. På de få bildene jeg har så står jeg enten i bikini eller så er jeg sminka som en polsk havnehore. Ikke spør hvorfor jeg har sånne bilder.... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Yey, sitter her å brenner dvd plater til den store gullmedalje her. Helt greit, det eneste er at maskinen bruker sjukt lang tid på å lage kapitler, encode og brenne dvd'en Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Uff, jeg må få tatt noen ordentlige bilder av meg selv. På de få bildene jeg har så står jeg enten i bikini eller så er jeg sminka som en polsk havnehore. Ikke spør hvorfor jeg har sånne bilder.... 8589113[/snapback] *fjerne som venn på fjesbok* Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) *fjerne som venn på fjesbok* 8589130[/snapback] Jeg kan betrygge deg med at det er veddemål, jeg svinger ikke den veien.... Endret 11. mai 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Yey, sitter her å brenner dvd plater til den store gullmedalje her. Helt greit, det eneste er at maskinen bruker sjukt lang tid på å lage kapitler, encode og brenne dvd'en 8589123[/snapback] Transcoding av DVD tar noen timer, ja.. Og det er kjedelig, fordi man har mest lyst til å sitte på maskinen og gjøre morsomme ting, men da går det bare enda treigere, og man er stuck med å måtte forlate SO en liten stund, og ha hundre sider å lese når man kommer tilbake Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 /me hater facebook, og alt som ligner på sånt. Har ikke noe i mot sidene egentlig, er bare lei av å få invite på invite på invite fra folk som er med på sånne steder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Ah... Les Triplettes de Belleville var en herlig film. Swinging! På tide å slappe av med noe alternativt Som Koyaanisqatsi og Powaqqatsi *læxe* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Transcoding av DVD tar noen timer, ja.. Og det er kjedelig, fordi man har mest lyst til å sitte på maskinen og gjøre morsomme ting, men da går det bare enda treigere, og man er stuck med å måtte forlate SO en liten stund, og ha hundre sider å lese når man kommer tilbake 8589146[/snapback] Jeg har mest lyst til å sitte i SO (noe jeg også gjør) takk Nero for den "prioriteringsfunksjonen" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Anleggsarbeidere har endelig skjønt at fornektelse ikke er veien å gå. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Åja, så headsettet mitt hadde ikke blitt ødelagt i sekken på vei hjem heller, nei... Jaja, da har jeg i hvertfall noe å bruke ferie- og dimmepenger på, i tillegg till kamera og MacBook Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Anleggsarbeidere har endelig skjønt at fornektelse ikke er veien å gå. 8589173[/snapback] Ork? @ Jesper Var det ironisk? Ble litt i tvil.. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Wuhu, mitt tusende innlegg i OT-baren. Jeg får dedikere det til Demille. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Alle mine innlegg er dedikert til Demille Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 @ JesperVar det ironisk? Ble litt i tvil.. 8589218[/snapback] Det ble ødelagt, ja. Høyre side har brukket, så nå henger den delen kun i ledningene... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg får dedikere det til Demille. Så snilt, takk Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Det ble ødelagt, ja. Høyre side har brukket, så nå henger den delen kun i ledningene... 8589251[/snapback] Uffda *trøste* Og da stakk jeg, ble kjedelig å sitte å se på at Nero brenner dvd'er. Snakkes etter at jeg har spist middag folkens Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg kjeder meg, men allikevel har jeg en sånn pussig glad følelse inni meg... Sikkert fordi Demille la meg til som venn... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Hva var det jeg sa? Man gidder ikke sitte ved maskina mens man transcoder DVD-er. Jeg slenger meg på senga litt for å lese «Thinking with type» av Ellen Lupton. Så langt er den veldig bra, og mindre tung enn «The Elements of Typographic Style» av Robert Bringhurst. Og mens jeg leser skal LCD Soundsystem kjøres ut over anlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg