Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yey, sitter her å brenner dvd plater til den store gullmedalje her. Helt greit, det eneste er at maskinen bruker sjukt lang tid på å lage kapitler, encode og brenne dvd'en :(

8589123[/snapback]

Transcoding av DVD tar noen timer, ja.. Og det er kjedelig, fordi man har mest lyst til å sitte på maskinen og gjøre morsomme ting, men da går det bare enda treigere, og man er stuck med å måtte forlate SO en liten stund, og ha hundre sider å lese når man kommer tilbake :(

Lenke til kommentar
Transcoding av DVD tar noen timer, ja.. Og det er kjedelig, fordi man har mest lyst til å sitte på maskinen og gjøre morsomme ting, men da går det bare enda treigere, og man er stuck med å måtte forlate SO en liten stund, og ha hundre sider å lese når man kommer tilbake :(

8589146[/snapback]

Jeg har mest lyst til å sitte i SO :) (noe jeg også gjør) takk Nero for den "prioriteringsfunksjonen" :)

Lenke til kommentar

Hva var det jeg sa? Man gidder ikke sitte ved maskina mens man transcoder DVD-er. Jeg slenger meg på senga litt for å lese «Thinking with type» av Ellen Lupton. Så langt er den veldig bra, og mindre tung enn «The Elements of Typographic Style» av Robert Bringhurst. Og mens jeg leser skal LCD Soundsystem kjøres ut over anlegget :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...