Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man må jo forsvare seg...

8583978[/snapback]

Hva har etnisk rensing, voldtekt av sivile, nedbrenning av hele landsbyer med forsvar å gjøre?

8583988[/snapback]

Vi snakker om bombingen i 99... Det var bare kamper i lufta... 1991-96 snakker jeg ikke om... Jeg prøver å glemme det kapitelet...

 

Jeg går, må tegne diverse ting til K&H...

 

NGZ:

Man må jo forsvare seg...

8583978[/snapback]

tegne hva? :wee:

8583993[/snapback]

Tegne en flaske-klokke og et nøkkelskap...

 

Jeg gir vel faen i hva en gjeng med idioter gjør nede i et møkkaland

8583911[/snapback]

 

Eyh, du.. Skal du ha egne meninger stikker du et annet sted. Okey?

8583995[/snapback]

Nettopp... Du kan ta rasismen din til blokksberg...

Lenke til kommentar

Hva har etnisk rensing, voldtekt av sivile, nedbrenning av hele landsbyer med forsvar å gjøre?

8583988[/snapback]

Vi snakker om bombingen i 99... Det var bare kamper i lufta... 1991-96 snakker jeg ikke om... Jeg prøver å glemme det kapitelet...

8584030[/snapback]

Så etter -96 så forekom de INGEN overgrep i mot sivile i Serbia/joguslavia? Få meg ikke til å le... Det var faktisk en grunn til at Serbia ble bombet og det var overgrep mot sivile. Dette er vell dokumentert. (Men ikke be meg om linker for det gidder jeg rett å slett ikke finne. Om du velger å se bort i fra det resten av verden vet jævlig godt så er det ditt problem Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Idioter. Så et land med bombing er ikke et møkkaland? Driter i om du er fra serbia, bosnia, svergie eller hva faen du vil.

8584056[/snapback]

Du brude sendes til Sibir for å lære litt om livet... Lærer meg ting du ikke selv forstår. Norge har også vært i krig, og ikke tro du har rene hender...

8584075[/snapback]

Spar meg for pisspreiket ditt om livet.

 

Jeg bor i norge og jeg kommer aldri til å flytte herifra. Og ja, jeg driter langt i hvordan alle andre land har det. Blir landet ditt bomba, ikke regn med at jeg bryr meg.

 

Så lenge jeg og mine har det bra, bryr ikke jeg meg en døyt. Gidder ikke å bry meg om ting som ikke angår meg. Vil folk bombe hverandre, fint for dem. Demmes problem, ikke mitt.

Lenke til kommentar
Spar meg for pisspreiket ditt om livet.

 

Jeg bor i norge og jeg kommer aldri til å flytte herifra. Og ja, jeg driter langt i hvordan alle andre land har det. Blir landet ditt bomba, ikke regn med at jeg bryr meg.

 

Så lenge jeg og mine har det bra, bryr ikke jeg meg en døyt. Gidder ikke å bry meg om ting som ikke angår meg. Vil folk bombe hverandre, fint for dem. Demmes problem, ikke mitt.

8584108[/snapback]

Å, jeg synes det er så søtt med medfølelse og sympati. :)

Lenke til kommentar
Spar meg for pisspreiket ditt om livet.

 

Jeg bor i norge og jeg kommer aldri til å flytte herifra. Og ja, jeg driter langt i hvordan alle andre land har det. Blir landet ditt bomba, ikke regn med at jeg bryr meg.

 

Så lenge jeg og mine har det bra, bryr ikke jeg meg en døyt. Gidder ikke å bry meg om ting som ikke angår meg. Vil folk bombe hverandre, fint for dem. Demmes problem, ikke mitt.

8584108[/snapback]

Å, jeg synes det er så søtt med medfølelse og sympati. :)

8584130[/snapback]

Det er sikkert vel og bra det.. men hva faen trur du at det hjelper at du sitter hjemme å synes synd på de? ikke en dritt skal jeg si deg!

 

(Er ikke meningen å virke sint:P men orker rett og slett ikke å prøve å formulere meg annerledes enn det jeg snakker)

Lenke til kommentar
Lars:

En gang vil sannheten komme fram...

8584128[/snapback]

Jada... Vi er bare en gjeng idioter som har latt oss lure av den store onde imperialistiske amerika. Serbia er kun et fredselskende folk som ALDRI har gjordt en flue for tred. :roll:

 

Spar meg for pisspreiket ditt!

 

Greit, EN ting har du rett i... Uskyldige serbere døde under bombinga. Naboen din hadde sikkert ikke aktivt deltatt i folkemordet. MEN sivile tap er umulig å unngå i en krig. Dette var en krig serbia bad om ved at de tillot gjentatte brudd på menneskerettighetene. Ved å IKKE gjøre noe så gjorde naboen din seg fortjent til det som skjedde IMHO. Den som lar en diktator fare frem er like skyldig som bøddelen

Lenke til kommentar

Jeg har all sympati for dem, men jeg er jævlig lei av å høre at jeg er rasist når jeg først legger ut om at det var gale det som skjedde i [sett inn årstall], men [sett inn grunn til at de kunne forhindret det selv], og det er jo ikke akkurat.. (så kommeR:) "Faen, er du rasist?"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...