Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss snakke om de sokkene som alltid forsvinner i tørketrommelen.

8583813[/snapback]

De blir stjålet av sokkefeen! :ph34r:

Sokkefeen er også den som kjøper alle Se&Hør bladene. Har du noen gang vært borti noen som har innrømt at de kjøper Se&Hør? Det har ikke jeg, men likevel så selger de som hakka møkk.

Lenke til kommentar
La oss snakke om de sokkene som alltid forsvinner i tørketrommelen.

8583813[/snapback]

De blir stjålet av sokkefeen! :ph34r:

Sokkefeen er også den som kjøper alle Se&Hør bladene. Har du noen gang vært borti noen som har innrømt at de kjøper Se&Hør? Det har ikke jeg, men likevel så selger de som hakka møkk.

8583837[/snapback]

Jeg ser dem hver dag :!:

Lenke til kommentar
Hva vil du snakke om?

Tony Blair skal gå av. Kanskje vi skal diskutere det?

8583779[/snapback]

La oss snakke om de sokkene som alltid forsvinner i tørketrommelen.

8583813[/snapback]

I følge Pondus er det den rød-grønne sokkesnoken som bor i badegulvssluket ditt. Den gjemmer seg der til du er ute av badet og stikker av med sokkene dine. Den er også kjent for å legge igjen grønne hår i badegulvsluket.

Lenke til kommentar
Hmm.. kan faktisk ikke si at jeg bryr meg om bombingen i de derre landa i det hele tatt. Det påvirker ikke meg i det hele tatt. Ser det på nyhetene hele tiden. Har ikke brydd meg en eneste gang.

8583880[/snapback]

 

That's the spirit! Drit i alt og alle som ikke foregår inne i din lille bobble. :ermm:

Lenke til kommentar
Hmm.. kan faktisk ikke si at jeg bryr meg om bombingen i de derre landa i det hele tatt. Det påvirker ikke meg i det hele tatt. Ser det på nyhetene hele tiden. Har ikke brydd meg en eneste gang.

8583880[/snapback]

That's the spirit! Drit i alt og alle som ikke foregår inne i din lille bobble. :ermm:

8583895[/snapback]

JEG derimot bryr meg... Benker meg foran skjermen hver kveld med popcorn og øl og blar meg gjennom kanalene til jeg finner en kanal som viser død og fordervelse. Så sitter jeg og koser meg med strålende underholdning og live-action til jeg blir så full at jeg sovner i midt eget spy

Lenke til kommentar
Naboen min døde da... Han skulle sove på terrasen, men ble truffet av en granatsplint... Pokkers kommunistiske president!

8583838[/snapback]

Det er en grunn til at jeg ikke liker krig, men det spørs om ikke dødstallene hadde vært langt høyere uten inngripen.
Lenke til kommentar
JEG derimot bryr meg... Benker meg foran skjermen hver kveld med popcorn og øl og blar meg gjennom kanalene til jeg finner en kanal som viser død og fordervelse. Så sitter jeg og koser meg med strålende underholdning og live-action til jeg blir så full at jeg sovner i midt eget spy

8583922[/snapback]

 

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...