Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting er så lett som å virke blid og fornøyd som over Msn. Men så er det skremmende enkelt å få vedkommende man snakker til å forstå at en ikke har verdens beste dag heller, om det er det man vil.

Flott. Jeg har en nokså ok dag. Er bare vedkommende som jeg irriterer meg grenseløst over, gah!!

 

Shikaru: Jeg brukte ingen smilyes. Mente mer på mine korte og teite svar.

Også skriver hun "hehe" gah, *dø*

8582182[/snapback]

 

Hva med å blokke henne?

Lenke til kommentar
Hva med å blokke henne?

Er ikke det slemt?

Neida, hun skal vite at jeg er sur på'a! Hun skal få dååårlig samvittighet.. Hm!

8582237[/snapback]

 

Slemt å blokke en person? Jeg vil heller si det er verre og "spille med og jatte" med folk bare for å være hyggelig. Skjønner ikke helt hvorfor hun skal få dårlig samvittighet, og hva det kan glede deg. Med mindre du blir tilfredsstilt av slike ting. :)

Lenke til kommentar
Flott. Jeg har en nokså ok dag. Er bare vedkommende som jeg irriterer meg grenseløst over, gah!!

 

 

Hvis lillebroren min ikke slutter å plage hunden snart tror jeg jeg dypper hånda hans i oppvarma frityrolje. :(

8582241[/snapback]

 

Hvorfor klarer ikke jenter bare å si fra?

Lenke til kommentar

Slemt å blokke en person? Jeg vil heller si det er verre og "spille med og jatte" med folk bare for å være hyggelig. Skjønner ikke helt hvorfor hun skal få dårlig samvittighet, og hva det kan glede deg. Med mindre du blir tilfredsstilt av slike ting. :)

Hun "glemte" å invitere meg på grillfest hos henne. "Du skal jo til København da"

Ja, jeg skal det, men hun kan uansett invitere meg forde :hrm:

 

(ja, jeg overdriver litt. )

 

Jeg driver å kødder og sier at jeg ble skikkelig lei meg og skuffa, hihi.. Hun skriver unnskyld og masse drit..

 

Omg, er jeg sjuk?

Lenke til kommentar
Demille: Hååå daaa :L Give her a break. Hun mente det sikkert ikke slemt. Alle kan glemme.

INGEN glemmer meg. Og det vet hu godt, hun vet det veeldig godt..

 

..Ok, jeg er egentlig ikke sur, ettersom hun ikke er sånn person jeg henger med. Også sier hun unnskyld, at hun bare glemte det.. Men uansett :)

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Hun "glemte" å invitere meg på grillfest hos henne. "Du skal jo til København da"

Ja, jeg skal det, men hun kan uansett invitere meg forde :hrm:

 

(ja, jeg overdriver litt. )

 

Jeg driver å kødder og sier at jeg ble skikkelig lei meg og skuffa, hihi.. Hun skriver unnskyld og masse drit..

 

Omg, er jeg sjuk?

8582285[/snapback]

 

Ah. Trodde det bare var en generelt irriterende venninne. Har selv blitt "glemt", så vet hvordan det er, kjekt å få vite etterpå, spesielt når alle de gode unnskyldningene kommer.

 

Syk og syk. Spørs hvor langt du drar spøken din. :)

Lenke til kommentar

Demille: Blir en? Så GENIALT! Jeg må få inn hele familien der så jeg.. klarer å huske det..

 

Sist ringte brodern meg på bursdagen sin og.. bare preika om løst og fast som vanlig.. før han sa "Skal du ikke gratulere meg med dagen? :wee:"

 

FLAUT :blush:

 

Er helt håpløs med datoer! :D

 

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196207

Herregud jeg blir så sur :realmad:

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...