Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så er det det Frichassé sa, man reiser gjerne med noen. Og man snakker vel om filmen etterpå? Evt stikker ut å spiser pizza elns.

8581949[/snapback]

Å, om noen sier at de skal se Spider Man 3, så antar du automatisk at personen vil gjøre det til en helaften sammen med noen andre?

Lenke til kommentar
Å, om noen sier at de skal se Spider Man 3, så antar du automatisk at personen vil gjøre det til en helaften sammen med noen andre?

8581977[/snapback]

Nå er du deprimerende, men greit. Det er mulig å være usosial på kino også. Mulig å være usosial de fleste steder hvis man går inn for det.

Men trodde vel at de fleste her reiste på kino med noen, og at man ivertfall snakket om filmen etterpå.

Ser for med to stykker som har vært på kino og sett Spiderman 3

"...."

"...."

Man sier vel NOE om hva man syntes?

Lenke til kommentar
Nå er du deprimerende, men greit. Det er mulig å være usosial på kino også. Mulig å være usosial de fleste steder hvis man går inn for det.

Men trodde vel at de fleste her reiste på kino med noen, og at man ivertfall snakket om filmen etterpå.

Ser for med to stykker som har vært på kino og sett Spiderman 3

"...."

"...."

Man sier vel NOE om hva man syntes?

8582025[/snapback]

Sa ikke en lyd når jeg kom ut av salen jeg :p

Lenke til kommentar

Humm. :ermm:

Jeg måtte avlyse psykologtimen min fordi jeg var for dårlig. folk reagerte med "Er det ikke da du faktisk virkelig trenger psykolog", og så må jeg si "...Mente liksom.. Fysisk dårlig".

Oh well, skal til henne i neste uke en gang. Må si jeg gleder meg litt til å lesse alt over på noen andre uten å få dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
(17:21) Kristine: ska du trene i dag på akropolis?

(17:21) Mirna: Ja.

(17:21) Kristine: big shock

(17:22) Mirna: Mhm

(17:22) Kristine: hehe.. hvorfor ikke på kmt?

(17:22) Mirna: Fordi Silje spurte om jeg ble med på acropolis.

(17:23) Kristine: aha.. koslig

(17:23) Mirna: Ja

(17:23) Kristine: hehe

Merker man at jeg er sur? :D

Lenke til kommentar
(17:21) Kristine: ska du trene i dag på akropolis?

(17:21) Mirna: Ja.

(17:21) Kristine: big shock

(17:22) Mirna: Mhm

(17:22) Kristine: hehe.. hvorfor ikke på kmt?

(17:22) Mirna: Fordi Silje spurte om jeg ble med på acropolis.

(17:23) Kristine: aha.. koslig

(17:23) Mirna: Ja

(17:23) Kristine: hehe

Merker man at jeg er sur? :D

8582145[/snapback]

Ingenting er så lett som å virke blid og fornøyd som over Msn. Men så er det skremmende enkelt å få vedkommende man snakker til å forstå at en ikke har verdens beste dag heller, om det er det man vil.

Lenke til kommentar

Ingenting er så lett som å virke blid og fornøyd som over Msn. Men så er det skremmende enkelt å få vedkommende man snakker til å forstå at en ikke har verdens beste dag heller, om det er det man vil.

Flott. Jeg har en nokså ok dag. Er bare vedkommende som jeg irriterer meg grenseløst over, gah!!

Shikaru: Jeg brukte ingen smilyes. Mente mer på mine korte og teite svar.

Også skriver hun "hehe" gah, *dø*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...