Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Nett på bussen? Ikke dårlig.

8579589[/snapback]

Var egentlig bare det at bussen måtte stoppe og vente fordi den lå litt foran skjemaet. Også satt jeg og så på heroes på laptoppen og la plutselig merke til at msn logga på :wee:

Var et usikra nett akkurat der :w00t:

8579607[/snapback]

Hurray! ;D

Det er alltid like kos :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var egentlig bare det at bussen måtte stoppe og vente fordi den lå litt foran skjemaet. Også satt jeg og så på heroes på laptoppen og la plutselig merke til at msn logga på :wee:

Var et usikra nett akkurat der :w00t:

8579607[/snapback]

Burde ikke du vite bedre enn å sette pc-en til automatisk å logge seg på ukjente ubeskyttede nettverk? :p

Eplefe: Sende rislunsj med eple&kanel. :)

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Burde ikke du vite bedre enn å sette pc-en til automatisk å logge seg på ukjente ubeskyttede nettverk?  :p

8579639[/snapback]

Det er sjelden at folk er så smarte at de kan utnytte det jeg sender alikevel...

Men om noen spammer med forumkontoen min nå så vet jeg hva jeg skal skylde på :p

Lenke til kommentar
Burde ikke du vite bedre enn å sette pc-en til automatisk å logge seg på ukjente ubeskyttede nettverk?  :p

8579639[/snapback]

Det er sjelden at folk er så smarte at de kan utnytte det jeg sender alikevel...

Men om noen spammer med forumkontoen min nå så vet jeg hva jeg skal skylde på :p

8579683[/snapback]

Du sier noe her, er de dumme nok til å ha det åpent, er de dumme nok til å ikke utnytte alternative personer som måtte koble seg på

Lenke til kommentar
Du sier noe her, er de dumme nok til å ha det åpent, er de dumme nok til å ikke utnytte alternative personer som måtte koble seg på

8579700[/snapback]

Men jeg må si det frister litt å sette opp et åpent trådløst nettverk, konfigurere opp SPAN og finne MASSE sensitive personopplysninger :ph34r:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Man har aldri sagt noe om boikott av SO, det er det isåfall dere som har funnet ut at jeg har sagt.

Jeg har bare vært våken...ikke orket å sove før nå. Begynner ikke på jobb før 1700 i morra uansett så...who cares liksom.

8578605[/snapback]

Åh. En liten fugl som hviska noe sånt til meg :ermm:

------

Tannklinikken i Hokksund ringte akkurat for å sjekke at jeg lever O.o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...