Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du den gale kattedamen?

8579296[/snapback]

Er det som står i profilen på nettby, så da det være sant. Hadde sikkert hatt 6-7 katter nå hvis ikke sambo hadde stoppa meg med trusler.

Eplefe: når jeg får jobb skal det kjøpes :)Boligprisene i tønsberg har gått noe sykt ned de to siste mnd.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
40 min med buss!? Wtf? Hva er det den bussen roter med?  :dontgetit:

8579242[/snapback]

[bussforklaring] Bussen kjører gamle E18, altså kjører den foksrød > raveien > tassebekk > sørby > sem > tønsberg. Det tar 47-52 minutter [/bussforklaring]

Ikke faen om det tar 20 minutter å kjøre. Tar man e18 tar det 20 minutter til Torp, og det er ikke sandefjord.

8579254[/snapback]

Merkelig. Har kjørt til Sandefjord fra Tønsberg mange ganger jeg da :hmm: har familie begge steder..

EDIT: DOBBEL!! :blink:

8579260[/snapback]

[bekrefte/Avkrefte] Det tar 15 min om du kjører over fartsgrensen, og ca 20 minutter om du kjører jf. med fartsgrensen. Jeg bor i Sandefjord, og pendlet til jobb hver dag før, buss og bil. [bekrefte/avkrefte]

Lenke til kommentar
Mark ble offer for Sør-Afrikas enorme voldsproblem. Ifølge offisielle tall har landet 20.000 drap og 50.000 voldtekter i året. I tillegg kommer over en halv million andre alvorlige voldsepisoder.

Det er egentlig ikke så ille når det er 47 mill innbyggere der i fløge wiki. Det er bare litt over gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Mark ble offer for Sør-Afrikas enorme voldsproblem. Ifølge offisielle tall har landet 20.000 drap og 50.000 voldtekter i året. I tillegg kommer over en halv million andre alvorlige voldsepisoder.

Det er egentlig ikke så ille når det er 47 mill innbyggere der i fløge wiki. Det er bare litt over gjennomsnittet.

8579329[/snapback]

Riiiiiiiight ...

"Ifølge tall fra FN er Sør-Afrika nummer to på statistikken over land med flest drap pr. innbygger. Bare Colombia er verre."

Lenke til kommentar
Nett på bussen? Ikke dårlig.

8579589[/snapback]

Var egentlig bare det at bussen måtte stoppe og vente fordi den lå litt foran skjemaet. Også satt jeg og så på heroes på laptoppen og la plutselig merke til at msn logga på :wee:

Var et usikra nett akkurat der :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...