Krankemot Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg skulle sykle til skolen i dag, men så forsov jeg meg... Så jeg gikk glipp av gymtimen hvor jeg skulle sykle X( Håper ikke det trekker for mye ned på karakteren :/ Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 omg. o0jeg har engelsk. og klarer ikke fokusere på dagens tema, så jeg sitter og leser shakespeare i stedet for ^^ 8578965[/snapback] [undre] Hva er dagens tema?[/undre] Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 omg. o0jeg har engelsk. og klarer ikke fokusere på dagens tema, så jeg sitter og leser shakespeare i stedet for ^^ 8578965[/snapback] Jaja, du lærer uansett mye mer ved å lese bøker enn å følge med på undervisningen, har jeg funnet ut. np: 27. Rammstein - [Reise Reise #02] Mein Teil Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Hvorfor er du ikke på skolen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Hvorfor er du ikke på skolen? 8579005[/snapback] Det er temadag i SK, så jeg får sitte hvor jeg enn vi... EY, DU ÆKKE MAMMA'N MIN! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Det er temadag i SK, så jeg får sitte hvor jeg enn vi... EY, DU ÆKKE MAMMA'N MIN! 8579010[/snapback] Demille er alles mamma Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 omg. o0jeg har engelsk. og klarer ikke fokusere på dagens tema, så jeg sitter og leser shakespeare i stedet for ^^ 8578965[/snapback] Jaja, du lærer uansett mye mer ved å lese bøker enn å følge med på undervisningen, har jeg funnet ut. np: 27. Rammstein - [Reise Reise #02] Mein Teil 8578997[/snapback] Weiche Teile und auch harte stehen auf der Speisekarte Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Weiche Teile und auch hartestehen auf der Speisekarte 8579036[/snapback] Det er så briljant. Ohne Kleider ohne Schuh Siehst du mir bei der Arbeit zu Mit den Füßen im Zement Verschönerst du das Fundament Draußen wird ein Garten sein Und niemand hört dich schreien Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Teamet er LOOOOOOOVE. Kjærleik gjer meg kvalm i ukedagane. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Stein um Stein mauer ich dich ein Stein um Stein Ich werde immer bei dir sein Tekstene er jo geniale! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Teamet er LOOOOOOOVE.Kjærleik gjer meg kvalm i ukedagane. 8579068[/snapback] [hodebunnskløe] Og du sier at du sitter og leser shakespare.. [/hodebunnskløe] Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg sa ikke at jeg leste Romeo og Julie, sa jeg? The Tragedy of King Lear. Men samme det, det er mer det å snakke om kjærlighet med klassen min som gjør meg kvalm. o0 Blæ. jaja, jeg har i hvert fall et par ålreite folk på gruppen min, liksom Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 God morgen folkens! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg sa ikke at jeg leste Romeo og Julie, sa jeg? The Tragedy of King Lear. Men samme det, det er mer det å snakke om kjærlighet med klassen min som gjør meg kvalm. o0 Blæ. jaja, jeg har i hvert fall et par ålreite folk på gruppen min, liksom 8579113[/snapback] [forklare] Så du leser en tragedie altså. Kong Lear av Britannia har bestemt å dele landet sitt mellom sine tre døtre Gonerill, Regan og Cordelia, på en slik måte at han ikke mister makten over landet. Til dette krever han troskapsløfte fra dem. "Gonerill og Regan" gir det han ber om, men hans yngste og den datteren han liker best kan ikke gi han det. Av intet kommer intet sier han og deler landet mellom de to andre døtrene og forviser Cordelia til kongen av Gallia. Men det han ikke viste var at han gjorde en uhyre stor feil ved denne besluttingen. Tragedien om Konge Lear er lagt til en fjern førkristen fortid der grensen mellom myte og historie er vankelig å skille. Med Kong Lear videre utvikler han de samme temaene som i "Macbeth", men på en mer mørkere måte. [/forklare] God morgen folkens! 8579115[/snapback] [hilse] God morgen [/hilse] Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Hvorfor skriver du liksom-BB-koder? 0o Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 De to siste dagene har jeg ringt på 10-15 leligheter. Et av to hendelsesforløper skjer da: ALT. 1 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - Hei, jeg ringer angående leligheten du har, er den fortsatt ledig? - Jada, vi skal ha visning til helga det er bare å komme - Er det lov å ha dyr der? *telefonrøret slenges på* ALT. 2 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - Hei, jeg ringer angående leligheten du har, er den fortsatt ledig? - Ja, det er den, har du lyst til å komme på visning? - Det hadde vært kjempefint, jeg lurte bare på hvordan det er med dyr der? - Hviket dyr er det du har da? - To katter og en hund. - oj... *pause* - Jeg tror ikke det går jeg, hade - hade ARG! Er ikke fler leiligheter igjen å ringe på. Får ikke flytta før vi får kjøpt ffs! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Svært så sære folk skulle være da, mushi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Så sinnsykt sært. o0 De fleste hus- og leilighetseiere her i Bergen har ingenting i mot dyr der. o0 Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Hvorfor skriver du liksom-BB-koder? 0o 8579190[/snapback] [smile] Jeg vet ikke, litt morsomt. [/smile] De to siste dagene har jeg ringt på 10-15 leligheter. Et av to hendelsesforløper skjer da: ALT. 1 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - Hei, jeg ringer angående leligheten du har, er den fortsatt ledig? - Jada, vi skal ha visning til helga det er bare å komme - Er det lov å ha dyr der? *telefonrøret slenges på* ALT. 2 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - Hei, jeg ringer angående leligheten du har, er den fortsatt ledig? - Ja, det er den, har du lyst til å komme på visning? - Det hadde vært kjempefint, jeg lurte bare på hvordan det er med dyr der? - Hviket dyr er det du har da? - To katter og en hund. - oj... *pause* - Jeg tror ikke det går jeg, hade - hade ARG! Er ikke fler leiligheter igjen å ringe på. Får ikke flytta før vi får kjøpt ffs! 8579196[/snapback] [trøste] Stakkars, du finner deg nok noe etterhvert. Det er alltid vanskeligere med dyr.. [/trøste] Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Svært så sære folk skulle være da, mushi 8579198[/snapback] Vil tro det er hunden som gjør det. Mange utleiere som er redd for kombinasjonen parkett og hundeklør. Pluss at de kanskje tror mushi er dyrefrik siden hun spør om både hund og katter. (Hvordan kan de tro noe sånt? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg