Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nstin, du har kost deg hører jeg ^^

Jeg klarte fint å smugle med meg brennevin og drammer rundt om i Kongeparken selv.

De tok colaen min, men spriten lot de være ^^

Nå skal det sies at jeg har begynt å få litt trening på å smugle sprit og flasker inn på arrangementer og steder hvor det ikke er lov :p

Lenke til kommentar

Ja datasmurf. har trening i det selv jeg! vi bygdefolk vet hvordan det skal gjørras. de tok brusen min og... men den ene halvlitern med brennevin jeg hadde i boksern tok de ikke ;)

Faen til snut som skulle jage oss ut fra skogen fordi vi drakk da :p men løpte fra dem og inn i en klynge lett da.

Styrta faen meg for mye brennevin i dag. gleder meg til å kjøre om 5.5 timer :p

Lenke til kommentar

He he, ditto, dog du har noen som er litt crazy. Folk på flyplasser for eksempel :p

Prøvde å gå gjennom sikkerhetskontrollen med ei colaflaske nede i bokseren, men de fant den da de på død og liv skulle kroppsvisitere meg helt uten grunn. Hadde ikke pepet eller noe, og ikke noe mas med sekken. :dontgetit:

faen,.. sur gammel vin er bedre enn ikke noe vin. alkohol er alkohol. er så dritt lei alle som: "nei kan ikke drikke det her.. smaker ikke tett digg lissom." FUCK YOU! drekk å bli full for faen!

8578419[/snapback]

QFT!

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
He he, ditto, dog du har noen som er litt crazy. Folk på flyplasser for eksempel :p

Prøvde å gå gjennom sikkerhetskontrollen med ei colaflaske nede i bokseren, men de fant den da de på død og liv skulle kroppsvisitere meg helt uten grunn. Hadde ikke pepet eller noe, og ikke noe mas med sekken. :dontgetit:

8578420[/snapback]

Kjemperart. Det er jo helt normalt å oppbevare brusflasker i undertøyet sitt.

Lenke til kommentar

Haha, folk her har drukket i dag ser jeg. :p

Skulle egentlig holde meg edru i dag og legge meg tidlig for å lese til eksamen i morgen, men det ble jo noen øl allikevel. :S

Nstin: Det er ikke alltid trygt med drikke i bokseren. der fikk jeg en hånd på tryvann i fjor. *grøsse*

Lenke til kommentar

spiste nettopp kebab på minutten i lillestrøm, det var digg det! fy faen. Men.

Edit: første gang på lenge jeg ikke har havna i bråk :p lang dritt til 10 svartruss som var ved en bil jeg gikk forbi. Men de sa bare: Hva faen sa du!?. Da svarte jeg: FUCK YOU!. Da sa de bare skål, og jeg skåla med de :p

Men har jo sjerpa meg siden sist da! ;)

Edit2: snakka også med noe pækkiser (det var det jeg kalte de:P). Og sa at kebab må være laget av pækkiser. De bare: ja faen kompis, du har skjønt det!.

Så skreik jeg bare ut i thundercoasterkøen: Pækkiser! Kebab!! og de var helt enig :p

Gromme folk egentlig, som driter i om folk kødder litt med hudfargen demmes ;)

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Man har aldri sagt noe om boikott av SO, det er det isåfall dere som har funnet ut at jeg har sagt.

Jeg har bare vært våken...ikke orket å sove før nå. Begynner ikke på jobb før 1700 i morra uansett så...who cares liksom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...