Nstin Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 FEAN ass... var på tusenfryd i dag.. det gok av ass. jeg klarte å smugle inn en og en halv liter med brennevin blandet med juice digg ass. freka mer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Nstin, du har kost deg hører jeg ^^ Jeg klarte fint å smugle med meg brennevin og drammer rundt om i Kongeparken selv. De tok colaen min, men spriten lot de være ^^ Nå skal det sies at jeg har begynt å få litt trening på å smugle sprit og flasker inn på arrangementer og steder hvor det ikke er lov Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Ja datasmurf. har trening i det selv jeg! vi bygdefolk vet hvordan det skal gjørras. de tok brusen min og... men den ene halvlitern med brennevin jeg hadde i boksern tok de ikke Faen til snut som skulle jage oss ut fra skogen fordi vi drakk da men løpte fra dem og inn i en klynge lett da. Styrta faen meg for mye brennevin i dag. gleder meg til å kjøre om 5.5 timer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Ja, det beste stedet er å gjemme nær kjønnsorgan eller inni boksern mellom bena. Skruven eller hva søren området heter Fungerer jævlig greit i grunn Sitti her i hele kveld med noe sur, gammal vin jeg. Helt for grønnjævlig! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Ja det er gull! ingen sjekker penis hehe men er så vant med å smugle inn så er ikke no stress lenger uansett lissom. (jada, lissom lissom lissom lizzom) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 faen,.. sur gammel vin er bedre enn ikke noe vin. alkohol er alkohol. er så dritt lei alle som: "nei kan ikke drikke det her.. smaker ikke tett digg lissom." FUCK YOU! drekk å bli full for faen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) He he, ditto, dog du har noen som er litt crazy. Folk på flyplasser for eksempel Prøvde å gå gjennom sikkerhetskontrollen med ei colaflaske nede i bokseren, men de fant den da de på død og liv skulle kroppsvisitere meg helt uten grunn. Hadde ikke pepet eller noe, og ikke noe mas med sekken. faen,.. sur gammel vin er bedre enn ikke noe vin. alkohol er alkohol. er så dritt lei alle som: "nei kan ikke drikke det her.. smaker ikke tett digg lissom." FUCK YOU! drekk å bli full for faen! 8578419[/snapback] QFT! Endret 9. mai 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Elsker deg datasmurf.. vi deler mange like syn. vi burde drekka sammen en dag! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 He he, ditto, dog du har noen som er litt crazy. Folk på flyplasser for eksempel Prøvde å gå gjennom sikkerhetskontrollen med ei colaflaske nede i bokseren, men de fant den da de på død og liv skulle kroppsvisitere meg helt uten grunn. Hadde ikke pepet eller noe, og ikke noe mas med sekken. 8578420[/snapback] Kjemperart. Det er jo helt normalt å oppbevare brusflasker i undertøyet sitt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Haha, folk her har drukket i dag ser jeg. Skulle egentlig holde meg edru i dag og legge meg tidlig for å lese til eksamen i morgen, men det ble jo noen øl allikevel. :S Nstin: Det er ikke alltid trygt med drikke i bokseren. der fikk jeg en hånd på tryvann i fjor. *grøsse* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Skarstad, det har gått bra før, og dessuten er det en svært idiotisk regel at man ikke får ta med seg brus gjennom sikkerhetskontrollen >< Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Skarstad, det har gått bra før, og dessuten er det en svært idiotisk regel at man ikke får ta med seg brus gjennom sikkerhetskontrollen >< 8578433[/snapback] Nei, det er svært idiotisk å skjule flaska i underbuksa. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Ingen vakt som har tatt meg på penis enda.. jeg elsker å være full jeg. beste jeg vet! men starter å bli edru nå egentlig. FAEN. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) spiste nettopp kebab på minutten i lillestrøm, det var digg det! fy faen. Men. Edit: første gang på lenge jeg ikke har havna i bråk lang dritt til 10 svartruss som var ved en bil jeg gikk forbi. Men de sa bare: Hva faen sa du!?. Da svarte jeg: FUCK YOU!. Da sa de bare skål, og jeg skåla med de Men har jo sjerpa meg siden sist da! Edit2: snakka også med noe pækkiser (det var det jeg kalte de:P). Og sa at kebab må være laget av pækkiser. De bare: ja faen kompis, du har skjønt det!. Så skreik jeg bare ut i thundercoasterkøen: Pækkiser! Kebab!! og de var helt enig Gromme folk egentlig, som driter i om folk kødder litt med hudfargen demmes Endret 10. mai 2007 av Nstin Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Dét var et sjeldent syn i SO.. Våken, jeg. "Sto opp" for halvtimes tid siden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Døgnrytme ftw... Been there done that *shrug* Spennende avatar må man si Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Er jeg heldig så får jeg sova igjen, men etter ti timers søvn, er det vel lite trolig. Vel. Kan man ikke være egosentrisk på forum, så hvor kan man? Hva gjør du oppe i natten da? Og hva skjedde med boikottinga av SO? (; Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Man har aldri sagt noe om boikott av SO, det er det isåfall dere som har funnet ut at jeg har sagt. Jeg har bare vært våken...ikke orket å sove før nå. Begynner ikke på jobb før 1700 i morra uansett så...who cares liksom. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Jaja, det er noen som legger seg til merkelige tider Jeg har i hvert fall kommet meg på jobb. God morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg