Datasmurf Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg liker å skrive slike ting på engelsk Norsk er et ubrukelig språk sånn sett. Det blir så tomt og tåpelig Jeg har vel lest for mange bøker med "Holy knights, fair maidens and divine godesses" Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg vil og være med på diktinga! Hjerte Smerte Terte Knerte Fjerte! Kva rim er best - eg undrar ofte, og les som ein hest oppe på lofte. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg går, før jeg gjør noe dumt... Lite søvn+lavtblodsukker+meg=ikke godt å vite Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Grr. Jeg har is og marshamallows, men nada sjokosaus, peanøtter eller guf Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 mens jeg tar på min kofte Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Ei raukvilevipje er greit å ha om en skal kvile sitt anleite det var ein vis mann som sa men han sa ei kva han heite. Alt på nynorsk blir epic dikt uansett. \o_ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Is og marshmallows og peanøtter hørtest faktisk ganske godt ut. Må teste det en dag. Takk for bra tips Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Det er på kveldene det blir verst. Da kryper skyggene frem. For å forfølge meg i alt jeg gjør. Når jeg nynner for meg selv, lyder et ekko. ekko Når jeg danser litt fordi Dagen er min. Så blir jeg litt vemodig. For skyggene sier at jeg ikke har noen å dele det med. Følger meg til sengs Jeg vil ikke være alene For hjertet mitt fryser da. Men ingenting er mer skremmende Enn mennesker. Stillhet skriker Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Smerte - Et dikt av Mirna Au! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 http://i4.ebayimg.com/03/i/000/9d/a6/718a_1.JPG 8576403[/snapback] Gaaaaaaaa... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Dear Teacher/That English paper was eaten by a yellow goat/ But I’ll do it again in the weekend/ please don’t give me a yellow note/ You see I went outside to get some inspiration/ After a while I dropped in at the gas station/ Some dude had a goat in his trunk/ and it snatched it/ I tried to get it back/ but the goat did a backflip/ Peder, this is turning into a habbit/ This story is just like the one about the rabbit/ Jeg også vil være med på diktninga Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Smerte - Et dikt av Mirna Au! 8576582[/snapback] Gripende, jeg føler at det virkelig river i sjelen min. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Haha! Lenge siden mad TV faktisk var morsomt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Kvisleis skal egentlig nynorsk skrivast? eg skjønar det ikkje, alt blir berre blasst skriv eg for mykkje blir språket krasst det er like før eg heng Ivar Aasen i ei mast! For der kan han hengja lenge og vel heilt til han blir grå og grell først då får vi det norske skriftspråk på stell og vi kan feire med klapp og mat og smell! Hilsen Wergeland Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Følar eg har gått glipp av mykje her no. Nokon som vil oppdatere meg? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Me skriv dikt! På nynoresk! ... eller nünaursk om du vil. Eller Ñïnärzk. Endret 9. mai 2007 av Knut Erik Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Kva hender i So ikveld, noko spesielt? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Me skriv dikt! På nynoresk! ... eller nünaursk om du vil. Eller Ñïnärzk. 8576687[/snapback] Eg kallar det bare Spynoregsk. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Har jeg knekt lillefingeren visst det er vondt og ta borti den, og da mener jeg veldig vondt... Har kroniske smerter på en måte Slo i veggen alt jeg kunne Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Eg kallar det bare Spynoregsk. 8576725[/snapback] Akkurat som kukmål. Endret 9. mai 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg