Datasmurf Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Oooh, dette er et tema for meg Chatting på sider som S-OL-chat og slikt på slutten av nittitallet med modem og kos. Begynte vel gjerne i 96-97 jeg, tror jeg. Satt en gjeng benka foran den slitne 486en med Win95 og mon tro om vi ikke hadde fått 56k modem da, eller om vi fortsatt satt på det gode, gamle 28,8k. All cybersexen og alt vi hadde på sol barn & ung-chat, maarud chat og slikt. Gode minner Og noen år senere, da jeg begynte med IRC og utvikla det som skulle komme til å bli nicket mitt forever and ever... Datasmurf Elsker å mimre over slikt. Så mange gutter rundt om i landet lurt av oss smågutter som utgav oss for å være fjortisjenter, så mange ganger lurt av andre som gjorde det samme som oss. Men det var herlig, og et par av de jentene jeg dro til byen og møtte var i alle fall verdt møte for en 10-12 år gammel gutt i sin beste alder. Ellers, pupper er alltid kos, men alt for stort fokus på de Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Så klart jeg mente alt jeg så. 8576036[/snapback] Åhåhå, prøver å snike deg ut av det med en skrivefeil? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Så dette er ikke Bundy? Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Og Demille vet sånt. Håper jeg. 8576040[/snapback] Så klart, Demille vet alt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Og Demille vet sånt. Håper jeg. 8576040[/snapback] Så klart, Demille vet alt. 8576057[/snapback] Hvorfor spurte hun om ASL tidligere, da? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Så klart, Demille vet alt. Okda, kanskje du kan få en date. Kona di kan være med. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hvorfor spurte hun om ASL tidligere, da? 8576065[/snapback] For at vi andre dødelige skal oppleve henne som en av oss, og ikke den Guden hun egentlig er. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hvorfor spurte hun om ASL tidligere, da? 8576065[/snapback] For at vi andre dødelige skal oppleve henne som en av oss, og ikke den Guden hun egentlig er. 8576079[/snapback] Oi.. Demille Kan jeg få tilbe deg? Endret 9. mai 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Oi.. Demille Kan jeg få tilbe deg? You can kiss my ring, child. *strekke handen til* Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Oi.. Demille Kan jeg få tilbe deg? You can kiss my ring, child. *strekke handen til* 8576101[/snapback] OH... dein Hand, ist so nett und weich (tysken er ikke holdt vedlike de siste årene... så forbehold for trykkfeil) Endret 9. mai 2007 av datating Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Faen, jeg vil ha noen til å tilbe meg. Hvor er Newt32?! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Oi.. Demille Kan jeg få tilbe deg? You can kiss my ring, child. *strekke handen til* 8576101[/snapback] *kysse ringen* Oi.. er det sånn godteri-ring? Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 *kysse ringen*Oi.. er det sånn godteri-ring? 8576120[/snapback] Og godteri-undertøy Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 *kysse ringen*Oi.. er det sånn godteri-ring? 8576120[/snapback] Og godteri-undertøy 8576138[/snapback] Er det lov å kysse det også? Men da må jeg lufte hunden. Farvel, SO. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 *kysse ringen*Oi.. er det sånn godteri-ring? Og godteri-undertøy Djeezez, her prøver jeg å være proff og skape litt "Gudfaren stemmning" ut av hele situasjonen. Men dere MÅ ødelegge Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 *kysse ringen*Oi.. er det sånn godteri-ring? Og godteri-undertøy Djeezez, her prøver jeg å være proff og skape litt "Gudfaren stemmning" ut av hele situasjonen. Men dere MÅ ødelegge 8576160[/snapback] Show her respect and godfather will give you justice. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Djeezez, her prøver jeg å være proff og skape litt "Gudfaren stemmning" ut av hele situasjonen. Men dere MÅ ødelegge 8576160[/snapback] Ikke alle kan være like proffe som deg vet du Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) OH... dein Hand, ist so nett und weich (tysken er ikke holdt vedlike de siste årene... så forbehold for trykkfeil) 8576113[/snapback] Å, å, her har du en gammel, tysk kjærlighetsvise du kan synge for henne. Bück dich befehl ich dir wende dein Antlitz ab von mir dein Gesicht ist mir egal bück dich Bück dich das Gesicht interessiert mich nicht Der Zweibeiner hat sich gebückt in ein gutes Licht gerückt zeig ich ihm was man machen kann und ich fang zu weinen an Der Zweifuß stammelt ein Gebet aus Angst weil es mir schlechter geht versucht sich tiefer noch zu bücken Tränen laufen hoch den Rücken Bück dich Endret 9. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Djeezez, her prøver jeg å være proff og skape litt "Gudfaren stemmning" ut av hele situasjonen. Men dere MÅ ødelegge 8576160[/snapback] Det er vel bedre å være en sexy gude"far" enn en gammel gubbe med strupekreft rett rundt hjørnet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 OH... dein Hand, ist so nett und weich (tysken er ikke holdt vedlike de siste årene... så forbehold for trykkfeil) 8576113[/snapback] Å, å, her har du en gammel tysk kjærlighetsvise du kan synge for henne. Bück dich befehl ich dir wende dein Antlitz ab von mir dein Gesicht ist mir egal bück dich Bück dich das Gesicht interessiert mich nicht Der Zweibeiner hat sich gebückt in ein gutes Licht gerückt zeig ich ihm was man machen kann und ich fang zu weinen an Der Zweifuß stammelt ein Gebet aus Angst weil es mir schlechter geht versucht sich tiefer noch zu bücken Tränen laufen hoch den Rücken Bück dich 8576174[/snapback] Kun hvis vi kan leke som de gjør på scenen. Jeg er Till og Demille kan være "Flake". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg