Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flått er ikke morsomt..ei venninne av mamma ble blå over hele kroppen etter et flåttbitt. Hun reagerte visst på et stoff flotten har i spyttet sitt.

 

Og alle som har sett filmen Ticks (fra 80-tallet et sted), vet å holde seg unna skogen på sommerstid. Der blir en landsby invadert av knyttneve-store flåtter, nemlig. De spiser mennesker.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Et lite edderkopp-lignende dyr som bor i trær. De fester seg på kroppen din eller hunden din, suger seg fast under huden og suger blod helt til de er proppfulle. Så kan det bli betennelse, pluss at den kan utløse farlige sykdommer. Finnes over hele sør-norge.

 

Har mange navn..skaubjønn er et annet jeg vet om. Bikkja til tante hadde alltid flere sånne klyser hengende under pelsen, som tante måtte fjerne med en knipesaks.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hmm, funker fint her da.

8575001[/snapback]

Funker her også, bare la merke til at du skriver "Denne siden sees best i en nettleser som følger W3C sine standarder og anbefalinger.". Det fikk meg til å kjøre den igjennom W3C sin validator.

 

 

Flått er små jævler som elsker volleyballer.

Lenke til kommentar
Alvorlig? :!:

Ja faktisk :)

 

Må si det er fint at du morer deg over min kunnskap når det kommer til insekter.

Et lite edderkopp-lignende dyr som bor i trær. De fester seg på kroppen din eller hunden din, suger seg fast under huden og suger blod helt til de er proppfulle. Så kan det bli betennelse, pluss at den kan utløse farlige sykdommer.

 

Har mange navn..skaubjønn er et annet jeg vet om.

Høres jo veldig behagelig ut. Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...