Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og ikke minst TMA4245 - Statistikk.

8573738[/snapback]

Det, sannsynelighet og alt sånt shit kan gå og legge seg :wee:

 

Eksamenskarakteren blir en egen karakter på vitnemålet?

8573909[/snapback]

Ja, når får jeg bruk for å finne ut sansynligheten for at den minste av ter gutter heter Ola er?

Lenke til kommentar
Det, sannsynelighet og alt sånt shit kan gå og legge seg :wee:

 

Eksamenskarakteren blir en egen karakter på vitnemålet?

8573909[/snapback]

Den blir stående ved siden av standpunktkarakter. Når snittet regnes ut slår man sammen eksamenskarakterer med standpunktkarakterer før snittet regnes ut.

 

(Får man 5 i standpunkt og 6 på eksamen brukes 5,5 når snittet regnes ut, i alle fall var det slik for to år siden.)

Lenke til kommentar
Og vi sier "Faen så billig det er i USA. Det er faen meg sykt!" uten å tenke på at amerikanere tjener halvparten så mye som oss i en vanlig jobb.

8573961[/snapback]

Allikevel, jeg har sett litt paa en staaende pull-up "maskin". Her i USA koster den 99 dollar, og det vil si litt over 600 kroner. I Norge derimot koster den noyaktige samme maskinen over 2000 kroner! Det er sykt!

Lenke til kommentar
Den blir stående ved siden av standpunktkarakter. Når snittet regnes ut slår man sammen eksamenskarakterer med standpunktkarakterer før snittet regnes ut.

 

(Får man 5 i standpunkt og 6 på eksamen brukes 5,5 når snittet regnes ut, i alle fall var det slik for to år siden.)

Ahh! Loovely..

 

Nei, nå må man øve. Hvor blir det av all selvdisiplinen.

Lenke til kommentar
Ahh! Loovely..

 

Nei, nå må man øve. Hvor blir det av all selvdisiplinen.

8574028[/snapback]

Det er selvdisiplintyver rundt omkring, det er jeg overbevist om.

 

Bør lese til eksamen nå, men blir litt for lite lesing pr. dag. Siste forelesningsdag i dag også, så nå disponerer jeg all tid selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...