Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Han mottok sporenstræks og uten viderværdigheter de orale sæxulle tiænester fra den kyndige Piccolo. Javel, de lot sig ikke be to ganger, disse koselige Africanos.

8572762[/snapback]

Eh...? Javel?

Lenke til kommentar
Jeg er så jævlig dårlig nå.

Kjenner magesyren presser på i halsen min.

har nesten ikke drukket eller spist noe i dag, og har heller ikke røykt eller noe.

Kroppen min er så spent at jeg må konsentrere meg for å blunke ><

8572754[/snapback]

Kanskje det hjelper med en røyk?

Lenke til kommentar
Det er fortsatt et ord som brukes fordi: "Ooooh, det er norskt lizzm, ikke sånn derre engelsk låneord, nå kan jeg være alternativ-kul ass."

8572566[/snapback]

Vi må nesten fornorske ordene vi henter fra andre språk, hvis ikke ville vi alle ha snakket engelsksvensktyskdansklatinspanskitaliensk nå.

Lenke til kommentar
Vi må nesten fornorske ordene vi henter fra andre språk, hvis ikke ville vi alle ha snakket engelsksvensktyskdansklatinspanskitaliensk nå.

8572878[/snapback]

Ja, men "nett" er allerede vel adoptert inn i det norske språket. Selv skulle jeg gjerne sett at mobiltelefon var "flyttfon" eller noe, men det er ingen grunn til å bruke misvisende norske ord i stedet for andre norske ord.
Lenke til kommentar
Ja, men "nett" er allerede vel adoptert inn i det norske språket. Selv skulle jeg gjerne sett at mobiltelefon var "flyttfon" eller noe, men det er ingen grunn til å bruke misvisende norske ord i stedet for andre norske ord.

8572913[/snapback]

Men det er jo ikke misvisende.

 

Clue:

 

vev - (edb) web

nett - teknologi) netting, network, grid

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...