Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg rapporterte det, jeg orker ikke lese slikt.

Du som har en stygg zEtt i brukernavnet ditt, da. :):):)

8572307[/snapback]

 

Stemmer det, grunnet at det vil se ganske så trøtt ut om jeg ikke hadde den stor.

Dessuten stammer nicket fra 1995.

 

:roll:

 

Kan du ikke skrive slikt andre steder på verdensveven?

8572296[/snapback]

Arrrrgh! Dø! Dø! DØØØØØ! Før jeg spammer dere med x antall inlegg om hvorfor nettet/verdensnettet/internett er bedre å bruke

8572360[/snapback]

 

Du viste deg som et plagiat for meg, da tok jeg tilbake med samme mynt.

Lenke til kommentar

Eg ser verkelig ikkje kva så er så ille med verdensveven/verdsveven.

Det er herleg!

 

Eg ser på meg sjølve som ein verdsvevoldermann! :thumbup:

 

 

(Eg tar ikkje forbehold for eventuelle skrivefeil når eg prøver meg på ukjente markar(jf. nynorsk))

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Stemmer det, grunnet at det vil se ganske så trøtt ut om jeg ikke hadde den stor.

Dessuten stammer nicket fra 1995.

Etter min mening ville det ikke ha sett så trøtt ut. Uanz, det er få brukernavn som ser bra ut med zEtt. Óg, du vet at du kan be om å få endret brukernavnet ditt?
Lenke til kommentar
Stemmer det, grunnet at det vil se ganske så trøtt ut om jeg ikke hadde den stor.

Dessuten stammer nicket fra 1995.

Etter min mening ville det ikke ha sett så trøtt ut. Uanz, det er få brukernavn som ser bra ut med zEtt. Óg, du vet at du kan be om å få endret brukernavnet ditt?

8572409[/snapback]

 

Skal jeg begynne å bruke et annet brukernavn, nå som jeg har brukt eksakt det samme brukernavnet alle steder gjennom 12 år? (Med unntak av spill)

 

Jeg tror ikke det, folk kjenner meg igjen med dette brukernavnet, og det er det jeg kommer til å bruke fremover. Liker du det ikke, vel. Jeg liker ikke din overdrevne bruk av "leet-snakk".

Lenke til kommentar

Jeg har slettet noen innlegg. vennligst hold dere til vanlig bokmål eller nynorsk gutter og jenter.

 

hold dere sakelig og ikke vær nedlatende ovenfor hverandre. jeg vil følge litt med for å ta for meg av usakeligheter, nedlatende tone og leet/nerdespråk.

 

ikke kommenter dette i tråden, ta det på PM hvis du har noen meninger om det.

Lenke til kommentar
Eg ser verkelig ikkje kva så er så ille med verdensveven/verdsveven.

Det er herleg!

 

Eg ser på meg sjølve som ein verdsvevoldermann! :thumbup:

 

 

(Eg tar ikkje forbehold for eventuelle skrivefeil når eg prøver meg på ukjente markar(jf. nynorsk))

8572408[/snapback]

Ein vevnad er (logisk nok) samanvevde trådar. Ein vevnad er systematisk laga og framstiller ein heillheit ein ikkje finn igjen på nettet, der det er eit virvar av forskjellige linjar og kontaktpunkt som kryssar kvarandre i et mildt sagt uoversikteleg nett. Dette nettet har knapt nok nokre fellestrekk med ein vevnad, som er et produkt der mykkje møye og tid har gått med til å framstille eit planlagt, systematisk resultat.

 

Vev:

----------

| | | | | |

----------

| | | | | |

----------

 

Internett:

/\-__\?

\-/??=/|

/\/\/`'*__

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...