DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Deilig da.. må nok en gang nevne kuppet mitt.. Laptop til 2000 Tok meg 2 minutter å skru så var den som ny Endret 9. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) hurm.. hvorfor er det ingen fabrikker som det rundt her da edit: greit kupp det DemoniZer Endret 9. mai 2007 av NorThy Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Deilig da.. må nok en gang nevne kuppet mitt.. Laptop til 2000 Tok meg 2 minutter å skru så var den som ny 8571504[/snapback] Ah, saker, jeg har en gammel IBM T22 liggende her som jeg kan ta, den er egentlig ganske dårlig (900 MHz 128 MB minne og 20GB HDD) men funker helt flott til en enkel server med en ekstern harddisk på 650 GB hurm.. hvorfor er det ingen fabrikker som det rundt her da edit: greit kupp det DemoniZer 8571507[/snapback] Du har tydeligvis bosatt deg på feil plass, du må også være IT-skillzor på den fabrikken da Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hum, jeg tenkte aldri på hasj når jeg så det stod Marley, eller bildet av Marley. Tenkte mer på EMG's Custom Marley picuper 8571323[/snapback] Hadde det bare vært alle som tenkte slik... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Dette er en Intel prosessor på 2,2 GHz; 1024 MB minne; 7900 GFX; 60 GB HDD. Kun 2000,- så jeg er meget fornøyd. Kunde har fått ny, maset om at WLAN ikke fungerte, og at "trådet" nettverk var ustabilt. Jeg byttet WLAN på maskinen (Kostnadsfritt) og nå fungerer alt strålende. Dette blir vel min maskin nr 12 i familien som er "up and running" og ikke i deler. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hoho, det var jo virkelig et kupp, kjempebillig, men bbl forumfolk, skal montere en ny konsollswitch, serverrom here i come Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hoho, det var jo virkelig et kupp, kjempebillig, men bbl forumfolk, skal montere en ny konsollswitch, serverrom here i come 8571577[/snapback] Ta på deg en god og varm jakke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Serverrommet her på skolen er deilig og kjølig. Jeg hjalp IT-ansvarlig med noen småting der, og venninnen min satt i serverrommet og ventet på oss. Vi kom opp der, og rommet var plutselig varmt. 0o Venninnen min (1: venninne er å ta hardt i 2: hun er dum som et brød) sier, og jeg siterer henne direkte!! Det var ISKALDT her inne, så jeg skrudde på ovnene ...Tror aldri jeg har sett IT-ansvarlig så sur før Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 HUN GJORDE HVA? Herre jemini!.. faen for ei dum kjerring.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Lillesøs kommer snart. Jeg skal fake en underskrift for henne så hun får pierca tunga Gudene veit om det kommer til å funke, for hun er bare 14. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Mhm! Så vi hadde noen "små" problemer i tiden fremover. Fikk fri en god del studieøkter for å hjelpe ham Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) snip haha.. trur jeg skulle likt å se åssen utrykket på it-ansvarligen var da Endret 9. mai 2007 av NorThy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg har ALDRI vært redd for ham bortsett fra da. Han så ut som han hadde lyst til å plukke opp den ene mac'en som lå der og knuse den i hodet på henne xD Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Lillesøs kommer snart. Jeg skal fake en underskrift for henne så hun får pierca tunga Gudene veit om det kommer til å funke, for hun er bare 14. 8571629[/snapback] Fy! Det er ikke bra.. la henne vente 2 år til.. Mhm! Så vi hadde noen "små" problemer i tiden fremover. Fikk fri en god del studieøkter for å hjelpe ham 8571635[/snapback] Er det rart i? Fikk lyst til å gyve løs selv.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Haha, det er jo ikke så veldig smart, husker en gang når kjølesystemet vårt sluttet å funke, etter ca 15 minutter så var det 50 grader der inne, hoi hoi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Det ble jo dritvarmt når vi til slutt fikk av de jævla ovnene. Ikke aner jeg hvordan men jeg tror kanskje hun dro ut ledningen til hovedkjølen da hun puttet i den til ovnen. Han jobbet i bar overkropp midt i desember, og svettet. 0o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Neh, helt okei, liksom. "I believe we are on an irreversible trend toward more freedom and democracy -- but that could change." ...Governor George W. Bush Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Bah, da så Skal jeg drikke meg full på sur, gammal vin eller skrive en to siders lang artikkel om nasjonalismen i europa mellom 1850 og 1920s følger for Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg