Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder facebook så er jeg litt redd... Bare se på dette...

 

Utrdrag fra vilkårene:

 

By posting User Content to any part of the Site, you automatically grant, and you represent and warrant that you have the right to grant, to the Company an irrevocable, perpetual, non-exclusive, transferable, fully paid, worldwide license (with the right to sublicense) to use, copy, publicly perform, publicly display, reformat, translate, excerpt (in whole or in part) and distribute such User Content for any purpose on or in connection with the Site or the promotion thereof, to prepare derivative works of, or incorporate into other works, such User Content, and to grant and authorize sublicenses of the foregoing.

 

Les brukerbetingelsene for Facebook her .

Lenke til kommentar

Grunnen til det er jo at Facebook skal kunne formatere ting og vise ting. Fks. at du kan finne bilder av noen ved å søke etter dem, etter at ting blir reformatert slik at det er lettere å forstå. Det er en nødvendighet for systemet.

 

Jeg er usikker på om jeg kommer til å poste noen av de seriøse bildene mine der. Men jeg bryr strengt tatt ikke om jeg ikke lenger har ekslusive rettigheter til listen over musikk jeg liker. :shrug:

Lenke til kommentar

God morgen so folk :)

 

Funky, jeg har nettopp funnet en 120 GB disk, 1 GB RAM en PSU og et nVidia Quadro skjermkort som jeg skal ta med hjem til den ene maskina mi :love:

8571447[/snapback]

"Funnet" ?

Hvor "finner" man slikt?

8571475[/snapback]

 

Det skulle jeg likt å vist og :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...