Heilage Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hasj? 8571273[/snapback] Correctomundo. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Vil si det er totalt feil av folk å mistolke såpass. Fordi du har et nick som sier "Marley" skal du automatisk bli stemplet som en musiker som røyket marihuana? Tullete. EDIT: Provokasjon.. http://www.normal.no/ Endret 9. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Awmawgawd, jeg har blitt helt avhengig av fjesbok. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 folk er idioter, så.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hasj? 8571273[/snapback] Correctomundo. 8571305[/snapback] Hum, jeg tenkte aldri på hasj når jeg så det stod Marley, eller bildet av Marley. Tenkte mer på EMG's Custom Marley picuper Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Awmawgawd, jeg har blitt helt avhengig av fjesbok. 8571319[/snapback] Hvordan har du klart det? *sukke* Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Awmawgawd, jeg har blitt helt avhengig av fjesbok. 8571319[/snapback] Kan du fortelle hva som er bra med den, vurderer å bynne selv Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg digger facebook. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hva er det med folk og facebook? Lyst til å skrike.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hva er det med folk og facebook? Lyst til å skrike.. 8571341[/snapback] Samme som med nettby og blink? Er blitt lurt til å betale noe som kalles nettby max eller noe til tre personer. Fant ut etterhvert at det var noe jeg betalte for, og at jeg loppet for 90kr tilsammen. Jeg er for godtroende om folk Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Samme som med nettby og blink? Nei. Facebook er faktisk bra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Nettby og blink er helt annerledes xD Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg vet ikke.. vært medlem når facebook var helt helt helt nytt (Ja, en av de første) og det var ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Funky, jeg har nettopp funnet en 120 GB disk, 1 GB RAM en PSU og et nVidia Quadro skjermkort som jeg skal ta med hjem til den ene maskina mi Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Når det gjelder facebook så er jeg litt redd... Bare se på dette... Utrdrag fra vilkårene: By posting User Content to any part of the Site, you automatically grant, and you represent and warrant that you have the right to grant, to the Company an irrevocable, perpetual, non-exclusive, transferable, fully paid, worldwide license (with the right to sublicense) to use, copy, publicly perform, publicly display, reformat, translate, excerpt (in whole or in part) and distribute such User Content for any purpose on or in connection with the Site or the promotion thereof, to prepare derivative works of, or incorporate into other works, such User Content, and to grant and authorize sublicenses of the foregoing. Les brukerbetingelsene for Facebook her . Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Grunnen til det er jo at Facebook skal kunne formatere ting og vise ting. Fks. at du kan finne bilder av noen ved å søke etter dem, etter at ting blir reformatert slik at det er lettere å forstå. Det er en nødvendighet for systemet. Jeg er usikker på om jeg kommer til å poste noen av de seriøse bildene mine der. Men jeg bryr strengt tatt ikke om jeg ikke lenger har ekslusive rettigheter til listen over musikk jeg liker. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Funky, jeg har nettopp funnet en 120 GB disk, 1 GB RAM en PSU og et nVidia Quadro skjermkort som jeg skal ta med hjem til den ene maskina mi 8571447[/snapback] "Funnet" ? Hvor "finner" man slikt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Vil jeg på Hull i Himmelen? Immortal, Anaal Nathrakh, Mayhem.. Vreid på torsdagen.. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 God morgen so folk Funky, jeg har nettopp funnet en 120 GB disk, 1 GB RAM en PSU og et nVidia Quadro skjermkort som jeg skal ta med hjem til den ene maskina mi 8571447[/snapback] "Funnet" ? Hvor "finner" man slikt? 8571475[/snapback] Det skulle jeg likt å vist og Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 "Funnet" ? Hvor "finner" man slikt? 8571475[/snapback] Det skulle jeg likt å vist og 8571482[/snapback] På en fabrikk som har 700 datamaskiner der ca 50 av dem er litt defekte og aldri kommer til å bli brukt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg