Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg sleepypantse! :) Nigthy alle!

DemoniZer: Jeg vil gjerne at du ser på den kvantefysikkoppgaven med meg imorgen ellerno! :wee: så.. kan du hjelpe meg ut!

 

Yes.

 

Lek pent. :)

8569887[/snapback]

 

Jeg overdrev når jeg skrev oppgaven, var for å se hvor ekstrem du var :)

 

God natt :D

Lenke til kommentar

To fiskere var ute i båten sin da de så en mann på surfebrett som kantret. Mannen hoiet om hjelp. Fiskebåten kjørte bort til surfebrettet, men mannen var ikke å se. Denne ene fiskeren heiv seg ut i sjøen i håp om å finne surferen.

 

Etter et halvt minutt kom fiskeren opp med en livløs kropp. De fikk kroppen opp i båten og den ene fiskeren begynte med munn-til-munn-metoden, men han kastet seg til siden og spøy.

 

– Fy for en dårlig ånde denne karen hadde da, sa han.

 

– Jeg tror vi har fått tak i feil mann. Denne har skøyter på beina, svarte den andre.

 

 

 

heha :p

Lenke til kommentar
To fiskere var ute i båten sin da de så en mann på surfebrett som kantret. Mannen hoiet om hjelp. Fiskebåten kjørte bort til surfebrettet, men mannen var ikke å se. Denne ene fiskeren heiv seg ut i sjøen i håp om å finne surferen.

 

Etter et halvt minutt kom fiskeren opp med en livløs kropp. De fikk kroppen opp i båten og den ene fiskeren begynte med munn-til-munn-metoden, men han kastet seg til siden og spøy.

 

– Fy for en dårlig ånde denne karen hadde da, sa han.

 

– Jeg tror vi har fått tak i feil mann. Denne har skøyter på beina, svarte den andre.

 

 

 

heha :p

8569911[/snapback]

Hahahahha!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...