Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det med mensen: Kan faktisk gjelde over internett og, spørs hvor mye disse jentene snakker om det.

Jeg har mensen synkront med min storebror sin forlovede. :ermm:

Det er egentlig bare pga p-pillene, men sært fordet xD

8569038[/snapback]

Det blir nesten som...når man skal blinke seg ut / inn på en vei, så er det en bil framfor deg som skal blinke seg samme vei som deg, så blinker lysene helt synkront...freaky :ermm:

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke mensen likt med noen i hele verden! Hrmf.

8569111[/snapback]

Jeg synes det utsagnet er vel forstyrrende, da det kommer fra en katt.

OMG DE STENGER SO OMGOMGOGMOGMOGM!

Jeg snder PM til darkness og ber henne skifte!

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

8569133[/snapback]

Åhåhåh, du lurte meg!

Lenke til kommentar

8569133[/snapback]

hahahahahaha- dagens :!:

Ble faktisk lurt også :blush:

Edit:

Pga at jeg ikke så hvem som postet det da..

Endret av Lund-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...