Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Det med mensen: Kan faktisk gjelde over internett og, spørs hvor mye disse jentene snakker om det. Jeg har mensen synkront med min storebror sin forlovede. Det er egentlig bare pga p-pillene, men sært fordet xD Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Det med mensen: Kan faktisk gjelde over internett og, spørs hvor mye disse jentene snakker om det.Jeg har mensen synkront med min storebror sin forlovede. Det er egentlig bare pga p-pillene, men sært fordet xD 8569038[/snapback] Det blir nesten som...når man skal blinke seg ut / inn på en vei, så er det en bil framfor deg som skal blinke seg samme vei som deg, så blinker lysene helt synkront...freaky Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 NAM! Sjokoladeis Banan Jordbær Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg har ikke mensen likt med noen i hele verden! Hrmf. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg har ikke mensen likt med noen i hele verden! Hrmf. 8569111[/snapback] Jeg synes det utsagnet er vel forstyrrende, da det kommer fra en katt. OMG DE STENGER SO OMGOMGOGMOGMOGM! Jeg snder PM til darkness og ber henne skifte! Endret 8. mai 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Hva er det Dotten driver med nå? Greit nok hvis de vil stenge SO, men på grunn av emnetittel? Edit: BWAHAHAHA :!: Endret 8. mai 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) 8569133[/snapback] Åhåhåh, du lurte meg! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Frichassé.. WTF!? 8569139[/snapback] HVA?! Jeg ble lurt! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 LOOOOL det var moro Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Det er ikke Dotten, det er Frichassè som tar en eldgammel spøk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Frichassé: Du lurer ingen selv om du har tatt supermann-avatar Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 LOOOOL det var moro 8569151[/snapback] Damn you! Damn you! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Katter ahr ikke mensen, de har løpetid. Det kommer ikke blod engang, men en slags melkelignende veske. (De ting jeg veit om dyr ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg så det fordi det stod bruker! Jeg var rett ved å skrive hva dotten hadde rotet seg bort med.. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Frichassé: Du lurer ingen selv om du har tatt supermann-avatar 8569154[/snapback] lol virket sånn ^^ Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) 8569133[/snapback] hahahahahaha- dagens :!: Ble faktisk lurt også Edit: Pga at jeg ikke så hvem som postet det da.. Endret 8. mai 2007 av Lund- Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Frichassé: Jeg rakk ikke screene før du skritet avatar igjen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Hvilket språk er dette og hva betyr ordet? SALUT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg