Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

har DU også abc-startsiden som hjemmeside?

8568483[/snapback]

Nei... fant den på vg.no

 

Tragisk hendelse, men litt "artig" på en morbid og ekkel måte...

8568491[/snapback]

Ja jeg sier ikke at det ikke er tragisk, men litt ironisk at alle blir anbefalt å bruke sikkerhetsnett, men så fører faktisk det som skal redde liv til dødsfall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit at man kan synes enkelte dødsfall ironisk, eller mildt underholdende.

 

Men når barn (tenker vanligvis på dem fra 16 år og ned) dør, er det ille. :\

8568553[/snapback]

 

Det er ikke det at det ikke er ille, men det er litt ironisk. Les svaret til Lars.

Lenke til kommentar
Haha, tenk hvis gutten hadde satt seg fast og kasta opp fordi det pressa i halsen også haadde han kvelt på sitt egent spy, naken på natta

8568505[/snapback]

Haha, jeg vil også le av døde personer!

 

Hahahhah lolol u r deatf!

 

Seriøst da, gutten er 11 år gammel, og dau. Vis litt respekt da. Altså hadde det vært en 90 år gammel KOLS-rammet minstepensjonist hadde det vært greit, men 11 år for faen, 11 år.

Lenke til kommentar
Seriøst da, gutten er 11 år gammel, og dau. Vis litt respekt da. Altså hadde det vært en 90 år gammel KOLS-rammet minstepensjonist hadde det vært greit, men 11 år for faen, 11 år.

8568564[/snapback]

Det er noe eget med å bli drepet av et sikkerhetsnett, som opptil flere har påpekt allerede.

 

 

Skal jeg spise is, eller er det dumt å spise mye is hver dag?

Lenke til kommentar
Haha, jeg vil også le av døde personer!

 

Hahahhah lolol u r deatf!

 

Seriøst da, gutten er 11 år gammel, og dau. Vis litt respekt da. Altså hadde det vært en 90 år gammel KOLS-rammet minstepensjonist hadde det vært greit, men 11 år for faen, 11 år.

8568564[/snapback]

 

my point Exactly!

 

 

Jeg som er 16 (snart 17) år kan då når som helst. Men barn som såvidt har kommet inn i livet er bare trist når de dør.

 

Barndommen er også den beste delen av livet (Det burde den være). Når de mister den/dør før man er ferdig/får den ødelagt er det trist.

Lenke til kommentar
Det er noe eget med å bli drepet av et sikkerhetsnett, som opptil flere har påpekt allerede.

 

 

Skal jeg spise is, eller er det dumt å spise mye is hver dag?

8568606[/snapback]

Jeg forstår det, men jeg siktet til Bundys innlegg, som jeg ser på som kun urespektfullt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...