Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg trodde virkelig jeg drepte den diskusjonen i går, jeg. Men for all del. Jeg brukte deg som et random eksempel. Kan ikke helt si at jeg egentlig bryr meg om du har lyst til å e-bitchslappe meg. Og jeg har ingen intensjoner om å starte en krangel med deg heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gikk jo bra på tentamen i dag, da. Selv om jeg spilte linerider og spammet SO imens. :wee:

Skrev jo faen meg nesten sju sider om mobbeofferet Chris og den første kjærligheten hans.

8568145[/snapback]

 

mulighet for kort oppsummering?

8568230[/snapback]

Jeg kan laste opp hele driten på fredag. Oppgaven ligger på skolen.

 

Oppsummering:

Det var en klisjé. Mobbeoffer møter hot jente, roter med hot jente, mottar drapstrusler av stebroren hennes. We've all heard it before.

8568246[/snapback]

 

gjør det.. :)

 

forresten

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

den hørtes bra ut håper du får en god karakter

lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg trodde virkelig jeg drepte den diskusjonen i går, jeg. Men for all del. Jeg brukte deg som et random eksempel. Kan ikke helt si at jeg egentlig bryr meg om du har lyst til å e-bitchslappe meg. Og jeg har ingen intensjoner om å starte en krangel med deg heller.

8568361[/snapback]

Jeg har det. Catfight, ffs!!

 

Edit: Boyeminen: Ja jeg håper det. :)

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Jeg trodde virkelig jeg drepte den diskusjonen i går, jeg. Men for all del. Jeg brukte deg som et random eksempel. Kan ikke helt si at jeg egentlig bryr meg om du har lyst til å e-bitchslappe meg. Og jeg har ingen intensjoner om å starte en krangel med deg heller.

8568361[/snapback]

Ikke engang du tror på at du er spesiell? God selvtillit i grunn.

Lenke til kommentar

Okstad; Jeg er ikke en fighter for unødvendige saker (som at folk plukker på ting jeg sier), og jeg gidder i hvert fall ikke forsvare meg for noe jeg sa i går, liksom xD

Pasifistisk av meg, jeg.

 

EDIT: AnAnAs; Hvorfor skal jeg se på meg selv som spesiell? Andre får gjøre det.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Det er så mange homofobe folk rundt om kring at jeg lurer på om jeg skal gå rundt og si at jeg akkurat har kommet ut av skapet i en uke og se hvor mange rare reaskjoner jeg får...

8568375[/snapback]

Haha, en kompis av meg sa til moren sin at han var homo og han var sammen med meg, jeg er ikke akkurat den homofile typen, moren begynte å gråte! :!:

Lenke til kommentar
Ikke engang du tror på at du er spesiell? God selvtillit i grunn.

8568404[/snapback]

I love this moment so much. Ok, nå skal dere først ha putekrig, derretter kysser dere langsomt, og tilslutt har dere eksperimentell lesbe sex, pretty please. Og ja, ikke glem å laste det opp på forumet.

Lenke til kommentar
Du, mrbjoern. La meg klare opp i en ting.

Det er ikke en gang alle homofile som har sex med partneren sin.

Det er faktisk et skille mellom å være homofil og homoseksuell :)

8568140[/snapback]

Det jeg skrev var litt ironisk, men går ut i fra at det var flere som ikke skjønte den.

 

@ boyeminem

Rompis er en stygg "beskrivelse" av de som er homosexuelle.

 

Kukk + Endetarn hos en av samme kjønn, you see?

8568330[/snapback]

 

akkurat når jeg skrev innlegget så valgte jeg slangordet backstick fordi jeg mener og mente at det passet bra i sammenhengen.

 

men husk at alt som sies i SO ikke er DØDSseriøst heller da..

så ta alle innlegg inkl mine med en klype salt ;)

Lenke til kommentar
Haha, en kompis av meg sa til moren sin at han var homo og han var sammen med meg, jeg er ikke akkurat den homofile typen, moren begynte å gråte! :!:

8568430[/snapback]

Nettopp slike ting er det som gjør at det hadde vært morsomt å gjøre noe sånt! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...