Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gikk jo bra på tentamen i dag, da. Selv om jeg spilte linerider og spammet SO imens. :wee:

Skrev jo faen meg nesten sju sider om mobbeofferet Chris og den første kjærligheten hans.

8568145[/snapback]

Jo takk for den.. :roll:

8568154[/snapback]

Oi... Haha, sorry Chris. Jeg måtte kalle hovedpersonen det. Var nemlig en del av oppgaven.

Lenke til kommentar
Gikk jo bra på tentamen i dag, da. Selv om jeg spilte linerider og spammet SO imens. :wee:

Skrev jo faen meg nesten sju sider om mobbeofferet Chris og den første kjærligheten hans.

8568145[/snapback]

 

mulighet for kort oppsummering?

 

mrbjoern: snakker du om "backstick"?

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
Gikk jo bra på tentamen i dag, da. Selv om jeg spilte linerider og spammet SO imens. :wee:

Skrev jo faen meg nesten sju sider om mobbeofferet Chris og den første kjærligheten hans.

8568145[/snapback]

 

mulighet for kort oppsummering?

8568230[/snapback]

Jeg kan laste opp hele driten på fredag. Oppgaven ligger på skolen.

 

Oppsummering:

Det var en klisjé. Mobbeoffer møter hot jente, roter med hot jente, mottar drapstrusler av stebroren hennes. We've all heard it before.

Lenke til kommentar
smilefjes; det var bare random eksempel etter folk som har fått eplenick etter min inntreden.

men med tanke på at hennes "greie" (har jeg fått høre fra andre, bl.a. henne selv her i SO) er "candy" og ananas, så skjønner jeg ikke hvorfor applemania ble nicket hennes.

8554710[/snapback]

Yes. Tror nok du hadde sååå mye med det å gjøre, ja. Jeg vil være som deg skjønner du, du er så vakker og spesiell.

Endret av applemania
Lenke til kommentar
Yes. Tror nok du hadde sååå mye med det å gjøre, ja. Jeg vil være som deg skjønner du, du er så vakker og spesiell.

8568282[/snapback]

Observer mens applemani slår til med sine beryktede apple-bitchslap-spydigheter. Observer, mine barn, observer.

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Yes. Tror nok du hadde sååå mye med det å gjøre, ja. Jeg vil være som deg skjønner du, du er så vakker og spesiell.

8568282[/snapback]

Observer mens applemani slår til med sine beryktede apple-bitchslap-spydigheter. Observer, mine barn, observer.

8568293[/snapback]

Spydigheter? Jeg mener det dønn seriøst. Heller du som er spydig som sier at det MÅ være en frekkhet fordi jeg synes hun er spesiell.

Lenke til kommentar
Du, mrbjoern. La meg klare opp i en ting.

Det er ikke en gang alle homofile som har sex med partneren sin.

Det er faktisk et skille mellom å være homofil og homoseksuell :)

8568140[/snapback]

Det jeg skrev var litt ironisk, men går ut i fra at det var flere som ikke skjønte den.

 

@ boyeminem

Rompis er en stygg "beskrivelse" av de som er homosexuelle.

 

Kukk + Endetarn hos en av samme kjønn, you see?

Lenke til kommentar
Spydigheter? Jeg mener det dønn seriøst. Heller du som er spydig som sier at det MÅ være en frekkhet fordi jeg synes hun er spesiell.

8568319[/snapback]

Siste gang jeg tok en dame seriøst, dreit jeg meg ut, deretter ble jeg sammen med Bundy. Han liker bæsj.

 

30 cm er litt overdrivelse :p

8568335[/snapback]

Ikke vær sjenert.

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...