Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh yeah, I'll tell you something,

I think you'll understand.

When I'll say that something

I want to hold your hand,

I want to hold your hand,

I want to hold your hand.

 

Oh please, say to me

You'll let me be your man

And please, say to me

You'll let me hold your hand.

Now let me hold your hand,

I want to hold your hand.

 

And when I touch you I feel happy inside.

It's such a feeling that my love

I can't hide, I can't hide, I can't hide.

 

Yeah, you've got that something,

I think you'll understand.

When I'll say that something

I want to hold your hand,

I want to hold your hand,

I want to hold your hand.

 

And when I touch you I feel happy inside.

It's such a feeling that my love

I can't hide, I can't hide, I can't hide.

 

Yeh, you've got that something,

I think you'll understand.

When I'll feel that something

I want to hold your hand,

I want to hold your hand,

I want to hold your hand.

Lenke til kommentar
Liker ikke sånne oppgaver. Tror forøvrig du har regnet feil NgZ.

 

Gunstige / mulige = 3 / 8 = 0,375

 

Håper jeg tenkte rett nå :p

8567176[/snapback]

Ja, jeg sa jo at jeg ikke var noen stor matteelsker. :p Formelen min gir deg riktig svar hvis de skal være i en bestemt rekkefølge, men det er jo flere en ett ønskelig utfall per fødsel. Noe jeg ikke tenkte på farten. Derfor pleide jeg å tegne sånne "rotsystemer" når jeg skulle regne den type sannsynlighet. Barneskolemåten still works fine for me.

 

edit: oppdatere siden før man svarer? neeeihhhda.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
South Park driver å bøyer grensene for hva som er akseptabelt av barnslig humor. Bare bandet bak musikken heter DVDA(Double Vaginal Double Anal).  :ermm:

8567592[/snapback]

Det sjarmerende med SP er at de blander barnslig humor, morsomme referanser og politisk satire.

 

Herlig.

Lenke til kommentar
Nei, men det går an å oppføre seg som vokse damer og ikke en gjeng med fjortisser vel?

8567658[/snapback]

Det er sant, jeg bare påpekte at det forsåvidt er irrelevant.

 

I de fleste sporter er jo motstanderen fienden, og det gjelder å gjøre alt for å vinne, så lenge det ikke ligger for langt utenfor regelverket og/eller dommeren ser på.

 

redigert:

Den setningen ble ikke helt bra gramatisk sett, håper meningen kommer greit frem.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Det er sant, jeg bare påpekte at det forsåvidt er irrelevant.

 

I de fleste sporter er jo motstanderen fienden, og det gjelder å gjøre alt for å vinne, så lenge det ikke ligger for langt utenfor regelverket og/eller dommeren ser på.

8567687[/snapback]

Jeg er for fair play. Det er ikke lov til å slenge med leppa. Det er ukoselig, og veldig unødvendig. Tåler man ikke å bli driblet burde man satse på en annen sport imo. Det spiller ikke bedre av å slenge dritt, så jeg ser ikke hvordan det skal hjelpe de å vinne.

Lenke til kommentar
Jeg er for fair play. Det er ikke lov til å slenge med leppa. Det er ukoselig, og veldig unødvendig. Tåler man ikke å bli driblet burde man satse på en annen sport imo. Det spiller ikke bedre av å slenge dritt, så jeg ser ikke hvordan det skal hjelpe de å vinne.

8567724[/snapback]

De håpet vel dere skulle bli såret og dårligere av det. Dessverre for dem er det vanligere å bli bedre av å være litt sinna på motstanderen. Dårlig taktisk valg av dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...