sk1rty Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 En familie har tre barn som ikke er tvillinger eller trillinger. Hva er sannsyneligheten for at det er en jente og to gutter i søskenflokken Hva hvis de hadde firlinger, men den ene døde i krybbedød? Enkelte er så korttenkte Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Hva hvis de hadde firlinger, men den ene døde i krybbedød? Enkelte er så korttenkte 8567275[/snapback] Matte er minst like spennende som de vanlige samtaleemnene her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Think outside the box, Demille! Det er forresten sånne svar læreren min ville digget xD Men måtte selvfølgelig hatt med en skikkelig utregning i tillegg, da. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Oh yeah, I'll tell you something, I think you'll understand. When I'll say that something I want to hold your hand, I want to hold your hand, I want to hold your hand. Oh please, say to me You'll let me be your man And please, say to me You'll let me hold your hand. Now let me hold your hand, I want to hold your hand. And when I touch you I feel happy inside. It's such a feeling that my love I can't hide, I can't hide, I can't hide. Yeah, you've got that something, I think you'll understand. When I'll say that something I want to hold your hand, I want to hold your hand, I want to hold your hand. And when I touch you I feel happy inside. It's such a feeling that my love I can't hide, I can't hide, I can't hide. Yeh, you've got that something, I think you'll understand. When I'll feel that something I want to hold your hand, I want to hold your hand, I want to hold your hand. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 yo boyeminem! skjer a? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Beatles. EDIT: Leif Endret 8. mai 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Liker ikke sånne oppgaver. Tror forøvrig du har regnet feil NgZ. Gunstige / mulige = 3 / 8 = 0,375 Håper jeg tenkte rett nå 8567176[/snapback] Ja, jeg sa jo at jeg ikke var noen stor matteelsker. Formelen min gir deg riktig svar hvis de skal være i en bestemt rekkefølge, men det er jo flere en ett ønskelig utfall per fødsel. Noe jeg ikke tenkte på farten. Derfor pleide jeg å tegne sånne "rotsystemer" når jeg skulle regne den type sannsynlighet. Barneskolemåten still works fine for me. edit: oppdatere siden før man svarer? neeeihhhda. Endret 8. mai 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 South Park EP1 SE11 er kanskje noe av det morsomste noen gang vist på TV. "AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA!" Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 South Park driver å bøyer grensene for hva som er akseptabelt av barnslig humor. Bare bandet bak musikken heter DVDA(Double Vaginal Double Anal). Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Yey, nesten ikke noe varmtvann. Det ble en digg halvtime i badekaret Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 South Park driver å bøyer grensene for hva som er akseptabelt av barnslig humor. Bare bandet bak musikken heter DVDA(Double Vaginal Double Anal). 8567592[/snapback] Det sjarmerende med SP er at de blander barnslig humor, morsomme referanser og politisk satire. Herlig. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Det sjarmerende med SP er at de blander barnslig humor, morsomme referanser og politisk satire. Herlig. 8567610[/snapback] Skal jeg ikke nekte for men det blir voldsomt til tider. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Vi spilte nettopp kamp mot Frognerparken, og jeg må si det er ganske usjarmerende når damer på 23+ kaller motspillerne sine for horer o.l. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Vi spilte nettopp kamp mot Frognerparken, og jeg må si det er ganske usjarmerende når damer på 23+ kaller motspillerne sine for horer o.l. 8567632[/snapback] Nå spilte de vel ikke for å sjarmere dere heller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Vi spilte nettopp kamp mot Frognerparken, og jeg må si det er ganske usjarmerende når damer på 23+ kaller motspillerne sine for horer o.l. 8567632[/snapback] Hahahaha! Banket dere dem? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Nå spilte de vel ikke for å sjarmere dere heller?8567642[/snapback] Nei, men det går an å oppføre seg som vokse damer og ikke en gjeng med fjortisser vel? Hahahaha! Banket dere dem?8567645[/snapback] Vi vant 3-1. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Nei, men det går an å oppføre seg som vokse damer og ikke en gjeng med fjortisser vel? 8567658[/snapback] Det er sant, jeg bare påpekte at det forsåvidt er irrelevant. I de fleste sporter er jo motstanderen fienden, og det gjelder å gjøre alt for å vinne, så lenge det ikke ligger for langt utenfor regelverket og/eller dommeren ser på. redigert: Den setningen ble ikke helt bra gramatisk sett, håper meningen kommer greit frem. Endret 8. mai 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Det er sant, jeg bare påpekte at det forsåvidt er irrelevant. I de fleste sporter er jo motstanderen fienden, og det gjelder å gjøre alt for å vinne, så lenge det ikke ligger for langt utenfor regelverket og/eller dommeren ser på. 8567687[/snapback] Jeg er for fair play. Det er ikke lov til å slenge med leppa. Det er ukoselig, og veldig unødvendig. Tåler man ikke å bli driblet burde man satse på en annen sport imo. Det spiller ikke bedre av å slenge dritt, så jeg ser ikke hvordan det skal hjelpe de å vinne. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 eller dommeren ser på. 8567687[/snapback] City vet hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg er for fair play. Det er ikke lov til å slenge med leppa. Det er ukoselig, og veldig unødvendig. Tåler man ikke å bli driblet burde man satse på en annen sport imo. Det spiller ikke bedre av å slenge dritt, så jeg ser ikke hvordan det skal hjelpe de å vinne. 8567724[/snapback] De håpet vel dere skulle bli såret og dårligere av det. Dessverre for dem er det vanligere å bli bedre av å være litt sinna på motstanderen. Dårlig taktisk valg av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg