Zlatzman Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 DemoniZer: Definitivt. Jeg skulle ønske det var sant. Historien viser hva man kan få til om man tenker utenfor det faste tankemønsteret. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 DemoniZer:Definitivt. Jeg skulle ønske det var sant. Historien viser hva man kan få til om man tenker utenfor det faste tankemønsteret. 8566223[/snapback] Stiller meg bak det utsagnet. "Think outside the box" Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Trett og sliten etter en lang skoledag nå. Musikklinja for ever. *sukk* Noen som har noen gode middagstips? (Jeg er klar over at dette er andre gangen jeg spør om mat ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Trett og sliten etter en lang skoledag nå. Musikklinja for ever. *sukk* Noen som har noen gode middagstips? (Jeg er klar over at dette er andre gangen jeg spør om mat ) 8566304[/snapback] pølse med stappe... kjapt og godt Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Trett og sliten etter en lang skoledag nå. Musikklinja for ever. *sukk* Noen som har noen gode middagstips? (Jeg er klar over at dette er andre gangen jeg spør om mat ) 8566304[/snapback] pølse med stappe... kjapt og godt 8566315[/snapback] Spiste pølse i går. Kjapt er et viktig kriterie, forresten. Og enkelt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Spiste pølse i går. Kjapt er et viktig kriterie, forresten. Og enkelt. 8566330[/snapback] Spaghetti og kjøttdeig da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Spiste pølse i går. Kjapt er et viktig kriterie, forresten. Og enkelt. 8566330[/snapback] Spaghetti og kjøttdeig da? 8566341[/snapback] That may work. Takker. Er fortsatt åpen for andre forslag, da. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Hva skjer i kveld? 8566300[/snapback] Blir sittende hjemme Trett og sliten etter en lang skoledag nå. Musikklinja for ever. *sukk* Noen som har noen gode middagstips? (Jeg er klar over at dette er andre gangen jeg spør om mat ) 8566304[/snapback] Yoghurtmarinert svinebiff (Tar tid) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Svinekjøtt i en yoghurtmarinade er nydelig grillmat. Denne retten er inspirert fra Indonesia hvor yoghurt, lime og koriander ofte blir brukt. Du kan selvsagt marinere koteletter eller svinefilet i samme marinade. Tar lang tid å lage, men er veldig godt, og relativt enkelt. 2 Porsjoner.. 2 stk. skinkebiff 3 ss yoghurt naturell 1 ss limesaft 1 ss finhakket frisk koriander Slik gjør du: 1. Bland sammen yoghurt, limesaft og koriander, slå det ned i en plastpose, og legg kjøttet i. La det marinere i minst to timer. 2. Ta det ut av posen, krydre med salt og pepper, og grill biffene ca. 2 min på hver side til de er gjennomstekte. 3. Server gjerne med en dressing laget av det samme som marinaden, tilsatt litt sukker og pepper. NB! Ikke bruk rester av marinaden til dressing da det ikke er lurt med hensyn til bakterier. Lag heller ny Endret 8. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) *oppskrift* 8566354[/snapback] Jeg er da avhengig av at de har biff, grill og koriander på butikken? :!: Er ikke veldig stort utvalg her. Men duverden det hørtes godt ut! Får jeg dele den* med pappa? Edit: *den = oppskriften Endret 8. mai 2007 av Kibs Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) *oppskrift* 8566354[/snapback] Jeg er da avhengig av at de har biff, grill og koriander på butikken? :!: Er ikke veldig stort utvalg her. Men duverden det hørtes godt ut! Får jeg dele den* med pappa? Edit: *den = oppskriften 8566379[/snapback] Bare dele det.. Har en om du har veldig dårlig tid.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EDIT: Pannestekt brød med skinke og avocado. 4 skive kokt skinke ½ båt hvitløk ½ ss olivenolje til steking 2 skive formloff ½ stk. avocado i båter 2 stk. salatblad ½ stk. tomat i skiver ¼ ts grovkvernet pepper ½ skive tykk sitron , eller ca. 1 ts sitronsaft Slik gjør du: 1. Finhakk hvitløken og fres den i en stekepanne med litt olivenolje. Legg i loffskivene og stek dem på begge sider. Ta dem ut av pannen. 2. Fres skinke og avokado raskt i pannen og fordel dette på to av loffskivene over salat og tomat. 3. Krydre med pepper og press litt sitronsaft over. Legg de to siste loffskivene på toppen. Skjær sandwichene skrått i to. Spis mens de er varme. PSST: Varier med ulike typer kjøttpålegg. Eller prøv å fylle den med strimlet svinekjøtt! Kjøttet freses da i stekepanne 2-3 minutter. EDIT2: Eller det jeg spiste i dag.. Jambalaya! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor • ca. 300 g hvitløkpølser• ca. 200 g ølpølser eller annen spekepølse • 2 dl ris • 1 paprika • 1 løk •1 boks hermetiske tomater • 4 dl buljong • 2 båter hvitløk • 1 ss olje/smør • 1 ts timian • 1 ts salt • 1/2 ts pepper og 1/2 ts chilipepper Kok risen etter anvisning på pakken. Skjær pølser og paprika i strimler, hakk løk og hvitløk og del tomatene i mindre biter. Brun pølser, løk og hvitløk ved svak varme til løken er gyllen og myk. Hell over de hermetiske tomatene, paprika og krydder. Kok opp og bland i den varme risen. Smak til med salt, krydder og eventuelt fransk tomatdressing. Grønne og svarte oliven pynter pent og smaker godt - brød og smør til. Endret 8. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 8566391[/snapback] Har du vurdert det tilbudet med min homo venn? Mot at du lager mat til meg? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 8566391[/snapback] Har du vurdert det tilbudet med min homo venn? Mot at du lager mat til meg? 8566428[/snapback] Send meg en PM med bilde; alder; bosted og gjerne fornavn Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sånn. Kanskje jeg får meg kokk snart! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sånn. Kanskje jeg får meg kokk snart! 8566504[/snapback] Maaaayyybeee Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Lol, DemoniZer. Artig registreringsdato. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Lol, DemoniZer. Artig registreringsdato. 8566608[/snapback] Det er ca 14 medlemmer mellom denne brukeren og din bruker. Snufs, savner min gamle.. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Gjett hvem som er tilbake. 7361997[/snapback] Kommer tilbake 28/07-2009 ..Er vi i 2009 nå? 7362007[/snapback] Trudde du skulle bli banna til neste år en gang jeg Bundy 7362163[/snapback] OMG. Ganske sikker på at jeg vet hvordan/hvorfor han kom tilbake :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg