Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg klarte å forsove meg igjen. Våkna halv 12 ca. Da hadde vi hatt norsk, som jeg skulle levere noe i. Nå kan det hende jeg får stryk i Norsk, nedsatt orden og fravær..

 

Er ikke sikkert jeg kommer inn på 2. året O.o

8564261[/snapback]

Huff, det der hørtes ikke mye morsomt ut. *trøste på*

 

Men la oss være positive. Det ordner seg sikkert :)

Lenke til kommentar

Det verste blir jo egentlig når foreldrene finner de ut. Ikke pga at de blir sur, men skuffet. Men nå får resten av året gå som det går, jeg gir faen uansett nå :)

 

 

Omg, noen andre som ble skuffet over Spiderman 3?

 

 

EDit: Bundy: Jeg tar gjerne en tapetkniv. Så tar jeg og stikker ned læreren. Han er skyld i mesteparten. Han er en sånn person som gjør at man ikke har lyst til å komme på skolen (Samt gjør at ordenskarakteren detter ned pga bagateller som ikke burde telles).

 

HAN har jeg lyst å slå ned :love:

Endret av Lund-
Lenke til kommentar
EDit: Bundy: Jeg tar gjerne en tapetkniv. Så tar jeg og stikker ned læreren. Han er skyld i mesteparten. Han er en sånn person som gjør at man ikke har lyst til å komme på skolen (Samt gjør at ordenskarakteren detter ned pga bagateller som ikke burde telles).

 

HAN har jeg lyst å slå ned :love:

8564331[/snapback]

Da kan du bare beholde dem, jeg vil ikke ha mer bevis på mord i huset mitt.

 

 

Det er uansett bedre å kutte pulsårene i nakken hans bakfra enn å stikke han ned.

 

Med 2 tapetkniver i kryss :D

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Sounds like a dream :D

8564392[/snapback]

Kommer bakfra med 2 stk gjennomsiktige tapetkniver, og rød topp på. Så tar du dem i kryss og skjærer over pulsårene. Så kan du se at han blør ihjel, sakte men sikkert kaver om på grunn av blodtap. Det blir sikkert noen kule flekker igjen også.

 

Bundy er litt skummel.

8564402[/snapback]

Neida?

Lenke til kommentar
Ìslentska lækjarskipnaðurinn aðvarar: Rövpùling uðan smokkur kann leiða til homosjukurinn.

8564367[/snapback]

 

Haha, hva vet vel de? Jeg vet mer enn de om det!

 

Jeg er tross alt "one of them"

 

EDIT:

 

Andre som forstod dette forresten? :p

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Ìslentska lækjarskipnaðurinn aðvarar: Rövpùling uðan smokkur kann leiða til homosjukurinn.

8564367[/snapback]

 

Haha, hva vet vel de? Jeg vet mer enn de om det!

 

Jeg er tross alt "one of them"

 

EDIT:

 

Andre som forstod dette forresten? :p

8564447[/snapback]

 

noe av det men mye skjønte jeg ikke en pekk av!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...