Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Musikk er og viktig. Og å ha det gøy er viktig. Og å treffe gøye folk er viktig. Og å kunne slappe av er viktig. Det sa mannen på motivasjonskurset vårt! Hv ahar du gjort for å virkelig skjemme deg selv vekk det siste året? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Musikk er og viktig. Og å ha det gøy er viktig. Og å treffe gøye folk er viktig.Og å kunne slappe av er viktig. Det sa mannen på motivasjonskurset vårt! 8563203[/snapback] Derfor drar jeg til Nederland Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Musikk er og viktig. Og å ha det gøy er viktig. Og å treffe gøye folk er viktig.Og å kunne slappe av er viktig. Det sa mannen på motivasjonskurset vårt! Hv ahar du gjort for å virkelig skjemme deg selv vekk det siste året? 8563203[/snapback] The Gathering, 2 konserter, 2 nye pc'er, Ferie til syden og diverse bowling og kinoturer etc. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Og da passer det jo finfint inn med en festival for å runde av året! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Og da passer det jo finfint inn med en festival for å runde av året! 8563230[/snapback] Tok ikke hintet du Har ei råd! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Joooo. Jeg vil at du skal være med. ..Jeg skal kanskje få en nydelig nakengutt på fôr. Jeg tror jeg dør litt! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Joooo. Jeg vil at du skal være med. ..Jeg skal kanskje få en nydelig nakengutt på fôr. Jeg tror jeg dør litt! 8563292[/snapback] Du skal få hva-for-noe? Btw mat om 8 min Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nakenhund. En hanne. De skal sette ham ut på fôr om han ikke går sammen med de andre hannene. Og jeg meldte meg liksom.. Frivillig til å være fôrvert. xD Det er så joy! Han er så VAKKER! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nakenhund. En hanne. De skal sette ham ut på fôr om han ikke går sammen med de andre hannene. Og jeg meldte meg liksom.. Frivillig til å være fôrvert. xDDet er så joy! Han er så VAKKER! 8563370[/snapback] Du burde slå deg sammen med søstra mi! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Mat! Snakkas om 30 min.. SO er stille Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvorfor? 8563414[/snapback] Hun vil også ha en nakenhund Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Nå er det bare 20 minutter til jeg skal ta skillstest! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nakenhunder er vakre. Men om hun seriøst har lyst på en, så kan jeg sette henne i kontakt med noen flotte oppdrettere. Send meg et PM, eller gi henne mailen min, du Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Da stikker jeg i begravelse..... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nakenhunder er vakre. Men om hun seriøst har lyst på en, så kan jeg sette henne i kontakt med noen flotte oppdrettere. Send meg et PM, eller gi henne mailen min, du 8563461[/snapback] Hadde det ikke vært for resten av familien hadde hun allerede hatt en Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hva er det dere har i mot dem da? De er jo vakre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hva er det dere har i mot dem da? De er jo vakre 8563500[/snapback] Det er ikke så sykt fett å gå på tur med dem når alle ler av deg.. De (småbarn) ler av oss nå jo! Whippet er tydeligvis ikke stor nok / har nok pels. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er du virkelig så usikker på deg selv at du bryr deg om hva andre syntes om hunden din? Uansett, eneste jeg har fått høre når jeg ha rgått med nakenhund er "Har den skadet ørene?" (må teipes for å holde dem oppe) "Har du barbert den?" og "Kan jeg ta på den?" og de fleste som får hilse på syntes de er helt fantastiske. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg bare ler av dem uansett. Eller rister på hodet. Dessuten synes jeg Whippets er bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg