Equerm Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg føler meg så skitten at det er skummelt. Hvorfor registrerte jeg meg på facebook? =( 8562602[/snapback] Hva heter du? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg føler meg så skitten at det er skummelt. Hvorfor registrerte jeg meg på facebook? =( 8562602[/snapback] Fordi du får større glede av å slette deg selv etterpå? Jeg føler meg så skitten at det er skummelt. Hvorfor registrerte jeg meg på facebook? =( 8562602[/snapback] Er faktisk medlem der jeg og. Vet ikke hvorfor, i grunn. Men nå er det tilbake til WoW.. Snakkes 8562609[/snapback] Der mistet du en stjerne i boka. EDIT: Eplefe.. NEI Endret 8. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg føler meg så skitten at det er skummelt. Hvorfor registrerte jeg meg på facebook? =( 8562602[/snapback] Hva heter du? 8562620[/snapback] *swosh* Jonas Haugum Lindstad. Mushi: Det er jo ikke bare "for venner", men det går vel egentlig mer på bekjente edit: Oh noez, i ar using name in the internetz, lolz Endret 8. mai 2007 av clvn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg er på facebook, men det at folk føler seg skitten og saker skjønner jeg meg ikke på xD Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Mushi: Det er jo ikke bare "for venner", men det går vel egentlig mer på bekjente : 8562632[/snapback] Bekjente hehehehehe. Synes jeg ser det. "Venner fra skoletiden" også da? :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Da har man 2 tettskrevne A4-sider med håndskrevne notater og er klar for skillstest Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg er også på Facebook, følte meg litt skitten i begynnelsen, da jeg ikke så poenget med det i det hele tatt. Har vel kanskje ikke helt forstått poenget med det enda, men det er en veldig grei måte å holde kontakten med folk fra "gamle dager", som kanskje har flyttet ut av landet, eller andre steder der det ikke er så lett å få tak i dem ellers Edit: Lykke til Lars! Endret 8. mai 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Da har man 2 tettskrevne A4-sider med håndskrevne notater og er klar for skillstest 8562664[/snapback] Jeg sa jo du var flink! *klappe på skulderen* Lykke til Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Lykke til L4r5. Jeg holder meg unna Facebook! Må stå unna presset. Alle maser på meg Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Forstår ikke hva de maser for.. Det er SHITTY! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er en av de få måtene jeg har å holde kontakt med familien min som er spredd utover Skandinavia (og resten av verden), liksom xD Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Forstår ikke hva de maser for.. Det er SHITTY! 8562683[/snapback] STFU n00b, or i will bruteforce your ass Endret 8. mai 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hihi, Bjørn er i humør i dag Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hihi, Bjørn er i humør i dag 8562706[/snapback] Indeed ;D Om nøyaktig 19 minutter får jeg min daglige svele, baguett og appelsinjuice Og etter det skal jeg sitte på røykerommet å overhøre samtalene til sladderdamene som jobber på stansa, de er som vandrende Se og Hør Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Forstår ikke hva de maser for.. Det er SHITTY! 8562683[/snapback] STFU n00b, or i will bruteforce your ass 8562699[/snapback] Ohh! I cant wait! Mr.Scary-guy! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor use Socket; $|=1; die "\narguments: <host> <port> <request>\n" if(!$ARGV[1]); $peer = $ARGV[0]; $port = $ARGV[1]; $str = "GET ".$ARGV[2]." HTTP/1.0"; $inet=inet_aton($peer); @MUNGO=(); $val=0; print "\n$str\n\n"; sendraw("$str\n\n"); print "\n",@MUNGO,"\n"; sub sendraw { # my ($pstring)=@_; $PROTOCOL=getprotobyname('tcp')||0; (die "\nno socket?\n") if(!(socket(S,PF_INET,SOCK_STREAM,$PROTOCOL))); if(connect(S,pack "SnA4x8",2,80,$inet)){ select(S); $|=1; print $pstring; @MUNGO=<S>; select(STDOUT); close(S); return; } else{ die("\nnot responding\n"); } } EDIT: Hah! Jeg har røykpause nå! Endret 8. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Programmeringhumor er ikke gøy for folk som ikke driver med det Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hah! Jeg har røykepause når jeg vil, så da tar jeg en nå! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ohh! I cant wait! Mr.Scary-guy! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor use Socket; $|=1; die "\narguments: <host> <port> <request>\n" if(!$ARGV[1]); $peer = $ARGV[0]; $port = $ARGV[1]; $str = "GET ".$ARGV[2]." HTTP/1.0"; $inet=inet_aton($peer); @MUNGO=(); $val=0; print "\n$str\n\n"; sendraw("$str\n\n"); print "\n",@MUNGO,"\n"; sub sendraw { # my ($pstring)=@_; $PROTOCOL=getprotobyname('tcp')||0; (die "\nno socket?\n") if(!(socket(S,PF_INET,SOCK_STREAM,$PROTOCOL))); if(connect(S,pack "SnA4x8",2,80,$inet)){ select(S); $|=1; print $pstring; @MUNGO=<S>; select(STDOUT); close(S); return; } else{ die("\nnot responding\n"); } } 8562735[/snapback] Omygawd for en rotete kode Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ohh! I cant wait! Mr.Scary-guy! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor use Socket; $|=1; die "\narguments: <host> <port> <request>\n" if(!$ARGV[1]); $peer = $ARGV[0]; $port = $ARGV[1]; $str = "GET ".$ARGV[2]." HTTP/1.0"; $inet=inet_aton($peer); @MUNGO=(); $val=0; print "\n$str\n\n"; sendraw("$str\n\n"); print "\n",@MUNGO,"\n"; sub sendraw { # my ($pstring)=@_; $PROTOCOL=getprotobyname('tcp')||0; (die "\nno socket?\n") if(!(socket(S,PF_INET,SOCK_STREAM,$PROTOCOL))); if(connect(S,pack "SnA4x8",2,80,$inet)){ select(S); $|=1; print $pstring; @MUNGO=<S>; select(STDOUT); close(S); return; } else{ die("\nnot responding\n"); } } 8562735[/snapback] Omygawd for en rotete kode 8562745[/snapback] Indeed. Someone needs to learn som indenting etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg