Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

velevl der er svaret jeg trengte ja.. takk for svar og høflighet generellt..

 

jeg synes at tomat-ulf så absolutt ikke trengte å komme med komme med kommentaren han kom med når jeg forøvrig ikke hadde gjort noe annet enn å oppgi en link til en video på YOUTUBE(som han også linket til. Jeg skrev som han sa(mildt sagt) litt dårlig da når jeg satt med en hp omnibook 6000 som var supervarm og hadde ikke mye konsentrasjon i huet)

 

så jeg har vel mitt på det rene?

 

...eller?

Jeg er alltid hyggelig, høflig, koslig og alt det der :cool:

 

Om det hjelper har jeg ikke noe imot deg eller brukernavnet ditt. Og tror bare Tomat prøvde å være morsom.

 

Men, dere for kose dere. Noen har prøver en skal øve på.

 

L4r5: Fett!!

 

Mrbjoern: Okidok. Dust :roll:

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skrev som han sa(mildt sagt) litt dårlig da når jeg satt med en hp omnibook 6000 som var supervarm og hadde ikke mye konsentrasjon i huet)

 

så jeg har vel mitt på det rene?

 

...eller?

8557867[/snapback]

Nei.

 

 

"jr har litt litte konsntrashjon i hue, så d r greit......"

8557891[/snapback]

post-55736-1178554234_thumb.jpg

Lenke til kommentar
velevl der er svaret jeg trengte ja.. takk for svar og høflighet generellt..

 

jeg synes at tomat-ulf så absolutt ikke trengte å komme med komme med kommentaren han kom med når jeg forøvrig ikke hadde gjort noe annet enn å oppgi en link til en video på YOUTUBE(som han også linket til. Jeg skrev som han sa(mildt sagt) litt dårlig da når jeg satt med en hp omnibook 6000 som var supervarm og hadde ikke mye konsentrasjon i huet)

 

så jeg har vel mitt på det rene?

 

...eller?

Jeg er alltid hyggelig, høflig, koslig og alt det der (cool)

 

Om det hjelper har jeg ikke noe imot deg eller brukernavnet ditt. Og tror bare Tomat prøvde å være morsom.

 

Men, dere for kose dere. Noen har prøver en skal øve på.

 

L4r5: Fett!!

 

Mrbjoern: Okidok. Dust :roll:

8557893[/snapback]

 

jeg har ikke sett noen direkte eller indirekte uttalelser om meg som person eller mitt brukernavn så jeg stoler på det ;)

Lenke til kommentar
Jeg skrev som han sa(mildt sagt) litt dårlig da når jeg satt med en hp omnibook 6000 som var supervarm og hadde ikke mye konsentrasjon i huet)

 

så jeg har vel mitt på det rene?

 

...eller?

8557867[/snapback]

Nei.

 

 

"jr har litt litte konsntrashjon i hue, så d r greit......"

8557891[/snapback]

post-55736-1178554234_thumb.jpg

8557905[/snapback]

 

"haha"

 

egentlig var den morsom men jeg skrev så absolutt ikke så dårlig så jeg kan si med 100% sikkerhet at min qoute er delvis edited

Lenke til kommentar
boyeminem: Du må ikke la deg lokke inn i slike feller vet du ;) Det er akkurat den reaksjonen folk er ute etter.

8557923[/snapback]

 

hva mener du med "lokke deg inn i feller"?

 

såvidt jeg ser har jeg glatt kommet ut av dem med en tunge som fader meg ikke har vært lett og forsvare!

 

forresten lars.. hvordan er det med gutten din da?

Lenke til kommentar
hva mener du med "lokke deg inn i feller"?

 

såvidt jeg ser har jeg glatt kommet ut av dem med en tunge som  fader meg ikke har vært lett og forsvare!

 

forresten lars.. hvordan er det med gutten din da?

8557941[/snapback]

Det jeg mener med "lokke inn i feller" er at du reagerte FOR kraftig og dermed bare tiltrekker deg enda mer oppmerksomhet. :)

 

Guttungen går det bra med.

Lenke til kommentar
hva mener du med "lokke deg inn i feller"?

 

såvidt jeg ser har jeg glatt kommet ut av dem med en tunge som  fader meg ikke har vært lett og forsvare!

 

forresten lars.. hvordan er det med gutten din da?

8557941[/snapback]

Det jeg mener med "lokke inn i feller" er at du reagerte FOR kraftig og dermed bare tiltrekker deg enda mer oppmerksomhet. :)

 

Guttungen går det bra med.

8557955[/snapback]

 

bra det:)

 

jeg reagerte på den måten som jeg så var nødvendig men jeg synes at det er nok med en halv side med mild krangel og glatt toneleie sp jeg tenker jeg pensjonerer meg midlertidig fra SO og drar til en venn av meg..

 

happy chatting folkz!

Lenke til kommentar
Og her er det liv som vanlig? Hva skjer? :wee:

8557926[/snapback]

 

Åjada, Thewiz - her er det full storm. Som du sikkert ser har det kommet en ''ny''

deltaker til SO. Og akkurat nå driver han å rir på prinsippene sine. Hva har du gjort i dag? :)

 

 

 

Takk for at dere overvelder meg med svar. :sleep:

Lenke til kommentar
Og her er det liv som vanlig? Hva skjer? :wee:

8557926[/snapback]

 

Åjada, Thewiz - her er det full storm. Som du sikkert ser har det kommet en ''ny''

deltaker til SO. Og akkurat nå driver han å rir på prinsippene sine. Hva har du gjort i dag? :)

 

 

 

Takk for at dere overvelder meg med svar. :sleep:

8557981[/snapback]

 

jeg posta vel først på side 200-500 eller noe sånt så nei jeg er ikke ny men jeg har bare ikke giddet å poste her før nå.

Lenke til kommentar

*** Tillater å informere om vår nulltoleranse ovenfor mobbing. Alle forsøk på å henge ut personer, og/eller skape negative assosieringer til dem - blir slått svært hardt ned på. Hvis denne handlingen holder frem, skal, og bør en moderator tipses. Husk å legge ved linker til handlingen. Eller ta gjerne et "screenshot" av posten i tilfelle den blir endret, og ta godt vare på det i dokumentasjonsøyemed. Diskusjon.no ønsker å takker alle som er med på å bidra til et forum hvor alle kan trives. ***

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...