Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ikke sett på videoen men food battle er definitivt verdt et syn...

intro= kjip men resten er brasnakker om food battle)

8557493[/snapback]

Du skriver like dritt som nicket ditt er teit.

 

Edit: OK, kanskje ikke så ille.

8557513[/snapback]

 

nå har ikke jeg interesse av å si særlig mye stygt om andre men dette innlegget ditt her synes jeg er unødvendig å formidle til alle i SO.

 

forøvrig synes jeg nicket ditt er kult og ser ingen grunn til at du skal ha interesse av å kritisere mitt nickname..

 

hadde jeg visst hvor bra dette forumet var hadde jeg definitivt valgt et annet et.

 

nicket mitt er et universalnick jeg bruker flere steder for å teste div. tjenester...

 

hadde min navnesøknad gått igjennom hadde det nok blitt en forandring ja..

 

nicket mitt er opprinnelig ment som en tribute til Eminem og jeg synes det er greit nok..

 

say what you want but don't go over some lines that are unwritten rules on the internet

Lenke til kommentar

say what you want but don't go over some lines that are unwritten rules on the internet

8557658[/snapback]

What?

8557713[/snapback]

Det er nok en spøk. "Regler på nettet", liksom.

8557718[/snapback]

 

nettetikette og retningslinjer er gode pekepinner

 

det finnes faktisk regler på nettet.

 

men de jeg snakker om er Uskrevne derav "unwritten"

 

bruk hue og sjekk de to stedene jeg snakker om så forstår nok alle her i so hva jeg snakker om

Lenke til kommentar

Mennesker, jeg får ikke joinet forumgruppen på facebook fordi jeg ikke er medlem av Norge-nettverket og jeg kan ikke bli medlem av nettverket før i juli fordi jeg trykket på noe dumt. Går det an at noen av dere inviterer meg til å joine gruppen eller blir jeg forever stalken i denne gruppen?

 

Crap.

Lenke til kommentar
nettetikette og retningslinjer er gode pekepinner

 

det finnes faktisk regler på nettet.

 

men de jeg snakker om er Uskrevne derav "unwritten"

 

bruk hue og sjekk de to stedene jeg snakker om så forstår nok alle her i so hva jeg snakker om

8557738[/snapback]

Jeez ...

 

Nå snakker du om nedskrevne normer på hw.no-nettverket, nettet som en helhet i grunn et anarki.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...