Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Kom igjen og mobb smurfen for at han er 21 og jomfru fordi han ikke ville gjøre som kompisene sine og hoppe på første og verste dama de fant i grøfta, men heller vente til han fant den "rette".

 

Mobb meg nå, så blir vi ferdige med det.

8557009[/snapback]

Seriøst, kommer ikke til å hoppe på noen før jeg vet at jeg ikke vil angre på det, men det trenger ikke å være den "rette".

Lenke til kommentar
Kom igjen og mobb smurfen for at han er 21 og jomfru fordi han ikke ville gjøre som kompisene sine og hoppe på første og verste dama de fant i grøfta, men heller vente til han fant den "rette".

 

Mobb meg nå, så blir vi ferdige med det.

8557009[/snapback]

Seriøst, kommer ikke til å hoppe på noen før jeg vet at jeg ikke vil angre på det, men det trenger ikke å være den "rette".

8557234[/snapback]

Første samleie burde være med noen du er glad i og er i et forhold med. Da angrer du deg mest sannsynlig ikke. Men etter det er det fritt fram til å pule rundt på alt som har to bein og fitte.

Lenke til kommentar
Seriøst, kommer ikke til å hoppe på noen før jeg vet at jeg ikke vil angre på det, men det trenger ikke å være den "rette".

8557234[/snapback]

Du venter på Emma Thompson lol.

8557243[/snapback]

watson... det er emma watson han venter på

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Du venter på Emma Thompson lol.

8557243[/snapback]

Seriøst, hva er det du ikke skjønner? W-A-T-S-O-N!

 

Men etter det er det fritt fram til å pule rundt på alt som har to bein og fitte.

8557241[/snapback]

Godt sagt.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...