Eplefe Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Tøsing er ikke lov. Kongen er ankommet! Og jeg har med meg rødvin og cola! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Tøsing er ikke lov.Kongen er ankommet! Og jeg har med meg rødvin og cola! 8555419[/snapback] Hvorfor er ikke tøsing lov? Kan jeg få rødvin OG cola? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Kongen? Full forvirring.. EDIT: Jeg kan ikke svare på hvorfor tøsing ikke er lov, fordi dette vil da være support EDIT2: Hei Snobjorn Endret 7. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Kongen? Full forvirring.. 8555431[/snapback] Eplefe er kongen! Følger du ikke med? EDIT:Jeg kan ikke svare på hvorfor tøsing ikke er lov, fordi dette vil da være support 8555431[/snapback] Skal jeg stille det spørsmålet i "Snedige ting du lurer på", da? Edit: eller vil svar på dette spørsmålet også regnes som support? Edit2: Kan jo ikke stille spørsmål, jo. Endret 7. mai 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Hyggelig at du hilser tilbake Jeg burde jobbe... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg kan sende deg et PM. Vart meg opp nå. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Hadetalle! \o_ Nå skal jeg raide butikken etter noe spisæææ! :> Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Åhåhåhå. Lærern min er kjekk. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Kongen? Full forvirring.. 8555431[/snapback] Eplefe er kongen! Følger du ikke med? EDIT:Jeg kan ikke svare på hvorfor tøsing ikke er lov, fordi dette vil da være support 8555431[/snapback] Skal jeg stille det spørsmålet i "Snedige ting du lurer på", da? Edit: eller vil svar på dette spørsmålet også regnes som support? Edit2: Kan jo ikke stille spørsmål, jo. 8555440[/snapback] 1. Eplefe er kongen? Ikke dronningen? ..nei jeg fulgte ikke med.. jeg JOBBER 2. Slike spørsmål skal ikke stilles i den tråden. Jeg er selv aktiv i den tråden, og de vil ikke ha useriøse tråder der. 3. Jeg kan ikke svare mer på support Hadetalle! \o_Nå skal jeg raide butikken etter noe spisæææ! :> 8555455[/snapback] Hade.. SCHNUPPA Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Kongen? Full forvirring.. 8555431[/snapback] Eplefe er kongen! Følger du ikke med? EDIT:Jeg kan ikke svare på hvorfor tøsing ikke er lov, fordi dette vil da være support 8555431[/snapback] Skal jeg stille det spørsmålet i "Snedige ting du lurer på", da? Edit: eller vil svar på dette spørsmålet også regnes som support? Edit2: Kan jo ikke stille spørsmål, jo. 8555440[/snapback] 1. Eplefe er kongen? Ikke dronningen? ..nei jeg fulgte ikke med.. jeg JOBBER 2. Slike spørsmål skal ikke stilles i den tråden. Jeg er selv aktiv i den tråden, og de vil ikke ha useriøse tråder der. 3. Jeg kan ikke svare mer på support 8555481[/snapback] Jobbing er oppskrytt. Hvis Eplefe er dronningen må man jo skrive om hele sangen. Eller bare synge "Kanskje kommer Eplefe." Den funker! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Eplefe er verken konge eller dronning, hun er en fe med røde vinger med grønt skjær! Så kanskje kommer eplefe er vel mest riktig, ja ^^ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg fikk medlemskortet ditt Ida <3 Hyggelig overaskelse en lørdags morgen Mamma og Pappa lurte fært på hva det var da jeg åpnet det og begynte å le i sofaen ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 hunden til torbjørn har dårlig ånde. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Jeg fikk medlemskortet ditt Ida <3 Hyggelig overaskelse en lørdags morgen Mamma og Pappa lurte fært på hva det var da jeg åpnet det og begynte å le i sofaen ^^ 8555518[/snapback] Hehehe. Det er jo ikke så rart. ^^ I går skrev en fyr noe så morsomt på msn at jeg lo og lo og lo. Jeg lo så fælt at pappa kom inn for å spørre hva som var morsomt Foreldre er nyskjerrig. DemoniZer: 17 medlemmer Endret 7. mai 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg fikk medlemskortet ditt Ida <3 Hyggelig overaskelse en lørdags morgen Mamma og Pappa lurte fært på hva det var da jeg åpnet det og begynte å le i sofaen ^^ 8555518[/snapback] Haha, glad jeg ikke har det problemet Medlemsnummer? Aidskake: Hvor mange medlemmer har du nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 en klubb jeg ikke er invitert til å joine? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg er nr. 11 :O) . Jeg lot de se på det da Jeg hadde fortalt om at du gikk i klassen til The Jesper før... Mamma trodde at du het Aidskake til etternavn XD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Send meg et PM angående denne klubben noen! må gå. *kos* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg