sk1rty Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 ÆÆÆÆ! To Thai-vaskedamer som står ved plassen min, de snakker sitt språk å jeg føler meg utenfor Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Muddy Waters er fint! Tidlig ferdig idag.. sånn ca.. ble tid til en softis før bussen og alt. Tegner til å bli en ypperlig dag. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Muddy Waters er fint! Tidlig ferdig idag.. sånn ca.. ble tid til en softis før bussen og alt. Tegner til å bli en ypperlig dag. Hatt eksamen? Omg, norsk er kjedelig. Disse tre neste ukene blir et rent helvete! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg er sulten. Er det noen her som er flinke til å lage mat? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Demille: Nee, hadde egentlig fri idag. Men, som den nerden jeg er.. dro jeg og jobba med matte/fysikk. Heldags i de to faga denne uka så. \o_ Norsk er bittert til tider, ja. Hva har dere om nå? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg er sulten. Er det noen her som er flinke til å lage mat? 8555101[/snapback] Jeg vet å lage mat etter prinsippet: "Man tager det man haver" Sikkert skrivefeil deluxe der men... Skriv opp det du har å lage mat av så skal vi kanskje få mekka sammen noe Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har engelsktentamen i morgen, det kommer til å suge. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg er sulten. Er det noen her som er flinke til å lage mat? 8555101[/snapback] Jeg vet å lage mat etter prinsippet: "Man tager det man haver" Sikkert skrivefeil deluxe der men... Skriv opp det du har å lage mat av så skal vi kanskje få mekka sammen noe 8555108[/snapback] Brødskiver, knekkebrød, italiensk salat, litt skinke, hvitost, geitost (brun), syltetøy (jordbær), kaffe, havregryn, smør, sukker, mel, melk, brownies-"kjeks", pølser, egg. Og det er det jeg kommer på. Gidder ikke lafse av gårde til kjøkkenet før jeg skal spise. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Brødskiver, knekkebrød, italiensk salat, litt skinke, hvitost, geitost (brun), syltetøy (jordbær), kaffe, havregryn, smør, sukker, mel, melk, brownies-"kjeks", pølser, egg. Og det er det jeg kommer på. Gidder ikke lafse av gårde til kjøkkenet før jeg skal spise. 8555125[/snapback] Du har jo det jeg trenger for å lage tre av mine yndlings frokoster. 1. Brødskive med Italiensk salat og skinke på toppen 2. Omelett med litt skinkebiter i også en brødskive med smør under. 3. Havregryn med melk, sukker og jordbærsyltetøy.. Evt. noe banan oppi. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er så sjedeliiiiiiiiiiiiiiii her Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg er sulten. Er det noen her som er flinke til å lage mat? 8555101[/snapback] Jeg har jobbet som kokk? Demille: Nee, hadde egentlig fri idag. Men, som den nerden jeg er.. dro jeg og jobba med matte/fysikk. Heldags i de to faga denne uka så. \o_ Norsk er bittert til tider, ja. Hva har dere om nå? 8555103[/snapback] Du er så fliiiiink! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 DemoniZer: Eg hugheilar folk som set pris på god arbeidsmoral. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Brødskiver, knekkebrød, italiensk salat, litt skinke, hvitost, geitost (brun), syltetøy (jordbær), kaffe, havregryn, smør, sukker, mel, melk, brownies-"kjeks", pølser, egg. Og det er det jeg kommer på. Gidder ikke lafse av gårde til kjøkkenet før jeg skal spise. 8555125[/snapback] Du har jo det jeg trenger for å lage tre av mine yndlings frokoster. 1. Brødskive med Italiensk salat og skinke på toppen 2. Omelett med litt skinkebiter i også en brødskive med smør under. 3. Havregryn med melk, sukker og jordbærsyltetøy.. Evt. noe banan oppi. 8555138[/snapback] Takker! Blir nok noe sånt, da. Jeg er sulten. Er det noen her som er flinke til å lage mat? 8555101[/snapback] Jeg har jobbet som kokk? 8555171[/snapback] Du er kvalifisert. Skal vi gifte oss? (jeg er jente, da. ) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) DemoniZer: Eg hugheilar folk som set pris på god arbeidsmoral. 8555174[/snapback] Awww.. søt du *snip snip* Jeg har jobbet som kokk? 8555171[/snapback] Du er kvalifisert. Skal vi gifte oss? (jeg er jente, da. ) 8555185[/snapback] Oh.. jente ja.. da mangler du viktige elementer som jeg foretrekker .. EDIT: quote-feil Endret 7. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Da er han ikke interessert edit: damn you, homsetøs! du kom meg i forkjøpet. Endret 7. mai 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Aww.. homsetøs Skulle sett meg i går.. jeg og en annen homo-dude satt og diskuterte pene ord.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Oh.. jente ja.. da mangler du viktige elementer som jeg foretrekker .. 8555205[/snapback] Personlig kokk, da?? Da er han ikke interessert edit: damn you, homsetøs! du kom meg i forkjøpet. 8555207[/snapback] Hjertet mitt er knust. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Pangolin! Fine ordet! Egentlig veldig mange ord som slutter med -in som har veldig fin klang. jo, også onomatopoetikon. Veldig langt og innviklet, men det er pent. Også det fineste ordet i universet: sjokolade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg