Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tom for mat :p Kan ikke vise meg blandt folk i pysj! :ohmy:

 

Dessuten skal jeg hente typen på jobb og kjøre han til byen.

8554939[/snapback]

I fjor når jeg gikk skole på den dødsforlatte plassen, Nesna. Da dro jeg og kompisen min på Shell og kjøpte oss dagen derpå mat og leide oss film.

 

Alt dette i nattbukse og en heler tvilsom genser ;)

Lenke til kommentar

sk1rty: imponert :o Gikk på butikken i joggebukse for første gang for noen uker siden. Har aldri vært så flau i hele mitt liv. Kan ikke skjønne hvordan sambo klarer å gå i det på jobb etc, jeg tørr jo ikke gå ut av huset engang :p

 

 

DemoniZer: kanskje jeg skal ta med meg pysjen og komme til deg? Skal hente typen på torp ^^

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Syk i dag. *sukk*

Og min første SO-post noen sinne.  :ohmy:

8554943[/snapback]

 

Som sagt til EpleGutt.. Kom deg bort mens du enda har sjangsen..

8554951[/snapback]

Det aner meg at min skjebne nå er bundet til denne tråden. De virker som magneter på meg. :cry:

Lenke til kommentar
sk1rty: imponert :o Gikk på butikken i joggebukse for første gang for noen uker siden. Har aldri vært så flau i hele mitt liv. Kan ikke skjønne hvordan sambo klarer å gå i det på jobb etc, jeg tørr jo ikke gå ut av huset engang :p

8554962[/snapback]

Kan vell nevne at Nesna ikke er kjent for det store folketallet, så det er vell ikke så mye å skryte av :p

 

Nesna Kommune

Befolkning: 1 776

(Kilde: Wikipedia.no)

Lenke til kommentar
Kan vell nevne at Nesna ikke er kjent for det store folketallet, så det er vell ikke så mye å skryte av :p

Nesna Kommune

Befolkning: 1 776

(Kilde: Wikipedia.no)

8554977[/snapback]

da var mitt joggebuksestunt på kiwi mer imponerende

 

Fylke: Vestfold

Adm.senter: Tønsberg

Areal: 106 km²

Befolkning: 37 493 (2007)

 

 

Omskjæring av jenter er direkte motbydelig.

*høre på The Cure og ha lyst på sjokolade*

8554978[/snapback]

Så på nyhetene hvor de dreiv å filma det. Trodde jeg skulle dø når jenta begynte å skrike. hun var rundt 8-9. Bomb hele landet til helvete. De gjør jo bare faenskap der nede.

Lenke til kommentar

Jeg syntes så synd på dem, og syntes fedrene deres burde kastes til helvete ut av landet, mødrene deres burde få en utdannelse, og lære seg språket (er mange av dem som ikke får lov av mennene sine å lære seg norsk ><), få lov å jobbe.

 

Jeg er forresten for totalt burkaforbud. Liker ikke de sjalene heller, egentlig, men bedre enn heldekkende burka.

 

Jo, også burde alle muslimer som kommer til landet lære ett og annet om likestilling, og så holdes under streng oppsikt.

Lenke til kommentar

Noe jeg ikke skjønner er hvorfor det ikke er pålagt å kunne norsk. De koser seg på asylmottakene inni skauen og får masse penger. kan bare ikke skjønne logikken. Kommer de hit for å jobbe og lærer seg norsk og aksepterer at det ikke er kult å voldta damer fordi de liker å gå i skjørt, kan de bli så lenge de vil :)

Lenke til kommentar

det er sikkert pga. innavl. er rart hvor crap menneskerasen har blitt. hadde bare 100% friske mennesker uten arvelige sykdommer som hjerteproblemer, dårlig psyke og allergi fått lov til å få barn, ville norge hatt en befolkning på 10 stk elns. Det er tragisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...