L4r5 Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) 8554450[/snapback] Man er da på forumet selv om man er på kurs edit: Sitter på kurs jeg... Faen i dag hadde jeg ikke lyst til å fløtte meg ut av senga ass! 8554372[/snapback] Endret 7. mai 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Demonizer, bazukh, Eplefe og L4r5: Har dere aldri jobb/skole, eller? 8554450[/snapback] De har ikke liv... You are a pirate på fransk er priceless! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Demonizer, bazukh, Eplefe og L4r5: Har dere aldri jobb/skole, eller? 8554450[/snapback] Jeg sitter på jobben nå jeg Jeg er stille på forumet når det er noe å gjøre på jobben. La oss si det slik; Jeg er effektiv Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Du skulle virkelig vært med på konserten på lørdag. Det var helt magisk, rett og slett. 8554397[/snapback] Tviler ikke. Håper han skal ha flere konserter her til lands slik at jeg får kommet meg på konsert med ham jeg også. Var det mest gammelt eller kom det noen perler fra det nye albumet (som jeg ikke har hørt enda)? 8554429[/snapback] Første sangen han kom med hadde han faktisk skrevet bak scena mens Kevin Devine varma opp, sa han. Så den var jo relativt ny Ellers var det vel en lett blanding. Boy with the bubblegun, language of fools, end of the world news, Ghost of a shark og vampire heart var vel de veldig store høydepunktene for meg +akustisk bloodless. Sinnsykt, rett og slett. Han sa også at han skulle prøve komme tilbake og turnere rundt flere steder i Norge til høsten ^^ @ Skarstad: Begynner seint på jobb i dag Endret 7. mai 2007 av bazukh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Første sangen han kom med hadde han faktisk skrevet bak scena mens Kevin Devine varma opp, sa han. Så den var jo relativt ny Ellers var det vel en lett blanding. Boy with the bubblegun, language of fools, end of the world news, Ghost of a shark og vampire heart var vel de veldig store høydepunktene for meg +akustisk bloodless. Sinnsykt, rett og slett. Han sa også at han skulle prøve komme tilbake og turnere rundt flere steder i Norge til høsten ^^ 8554476[/snapback] ARRRRGH! ! ! Jeg SKULLE vært der! Endret 7. mai 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 ARRRRGH! ! ! Jeg SKULLE vært der! 8554481[/snapback] Hele Rockefeller sang med på Bloodless og jeg holdt på å begynne å grine JA, du skulle vært der! Lenke til kommentar
EpleGutten Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Wee, første posten min Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Ny SO-hore er født! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Wee, første posten min 8554491[/snapback] Som jeg alltid sier: LØP! Hold deg unna! Før du vet ordet av det så er du avhengig! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Wee, første posten min 8554491[/snapback] Før du spør om det.. Poster som blir postet i Off Topic kommer ikke på "telleren" din. Nå.. løp som lars sier.. løp.. Blokker denne adressen.. *addicted* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
EpleGutten Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Huhu, er allerede avhengi. Har lusket rundt her på forumet og lest i nesten et halvt år uten og lage egen profil Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Huhu, er allerede avhengi. Har lusket rundt her på forumet og lest i nesten et halvt år uten og lage egen profil 8554529[/snapback] Stakkars.. Hvorfor lage profil nå? *sukke* Lenke til kommentar
EpleGutten Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Fordi det begynte og bli kjedelig og bare lese det andre skrev. Har vel lest nesten alt som intresserer meg her inne. Men er det sånn at poster som skrives i off topic ikke "teller"? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Du kan fortsatt redde sjelen din ved å aldri tre inn i OT-Baren igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Du kan fortsatt redde sjelen din ved å aldri tre inn i OT-Baren igjen. 8554577[/snapback] ...sa han som har 5451 poster i OT-baren. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Men er det sånn at poster som skrives i off topic ikke "teller"? 8554569[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Hvorfor i svarte helvete driver alle og tar seg Eplenavn da? Jeg kan ikke huske og ha sett noen med eple eller apple i navnet sitt før jeg kom hit. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Fordi det begynte og bli kjedelig og bare lese det andre skrev. Har vel lest nesten alt som intresserer meg her inne. Men er det sånn at poster som skrives i off topic ikke "teller"? 8554569[/snapback] Som jeg sa når jeg kommenterte ditt innlegg! Før du spør om det.. Poster som blir postet i Off Topic kommer ikke på "telleren" din. Hvorfor i svarte helvete driver alle og tar seg Eplenavn da?Jeg kan ikke huske og ha sett noen med eple eller apple i navnet sitt før jeg kom hit. 8554611[/snapback] Det er alltid slik Du er en.. trendstarter(!) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Hvorfor i svarte helvete driver alle og tar seg Eplenavn da?Jeg kan ikke huske og ha sett noen med eple eller apple i navnet sitt før jeg kom hit. 8554611[/snapback] Alle elsker deg! Snart heter alle nyfødte Rebecca igjen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 w00t, jeg er vekke i 10 minutter og dere spammer 2 sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg