Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skulle virkelig vært med på konserten på lørdag. Det var helt magisk, rett og slett. :love:

8554397[/snapback]

Tviler ikke. Håper han skal ha flere konserter her til lands slik at jeg får kommet meg på konsert med ham jeg også.

Var det mest gammelt eller kom det noen perler fra det nye albumet (som jeg ikke har hørt enda)?

8554429[/snapback]

Første sangen han kom med hadde han faktisk skrevet bak scena mens Kevin Devine varma opp, sa han. Så den var jo relativt ny ;)

Ellers var det vel en lett blanding. Boy with the bubblegun, language of fools, end of the world news, Ghost of a shark og vampire heart var vel de veldig store høydepunktene for meg

+akustisk bloodless. Sinnsykt, rett og slett.

:love:

Han sa også at han skulle prøve komme tilbake og turnere rundt flere steder i Norge til høsten ^^

@ Skarstad: Begynner seint på jobb i dag ;)

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Første sangen han kom med hadde han faktisk skrevet bak scena mens Kevin Devine varma opp, sa han. Så den var jo relativt ny ;)

Ellers var det vel en lett blanding. Boy with the bubblegun, language of fools, end of the world news, Ghost of a shark og vampire heart var vel de veldig store høydepunktene for meg

+akustisk bloodless. Sinnsykt, rett og slett.

:love:

Han sa også at han skulle prøve komme tilbake og turnere rundt flere steder i Norge til høsten ^^

8554476[/snapback]

ARRRRGH! ! ! Jeg SKULLE vært der! :cry:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Fordi det begynte og bli kjedelig og bare lese det andre skrev. Har vel lest nesten alt som intresserer meg her inne. Men er det sånn at poster som skrives i off topic ikke "teller"?

8554569[/snapback]

Som jeg sa når jeg kommenterte ditt innlegg!

Før du spør om det..

Poster som blir postet i Off Topic kommer ikke på "telleren" din.

Hvorfor i svarte helvete driver alle og  tar seg Eplenavn da?

Jeg kan ikke huske og ha sett noen med eple eller apple i navnet sitt før jeg kom hit. :(

8554611[/snapback]

Det er alltid slik :(

Du er en.. trendstarter(!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...