Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wtf, Heilage?

Å bytte brukernavn og tro at folk kommer til å like den nye versjonen bedre er vel et tegn på desperasjon? :-p

8554012[/snapback]

Du er glad i å misforstå?

Jeg hadde faktisk en meget god grunn til å bytte nick. Mitt forrige ga inntrykk av at jeg sto sammen med en del av samfunnet jeg tar veldig sterkt avstand fra og gjerne skulle sett hengt. :)

Lenke til kommentar
Hmm. Fikk akkurat så vidt lov til å kjøpe PCen, så tror ikke anlegg og TV blir noe av. :(

8554015[/snapback]

Da så, i så fall så spar pengene til du begynner på skole og flytter ut for deg selv, tro meg, det kommer veldig godt med :)

Lenke til kommentar
Du er glad i å misforstå?

Jeg hadde faktisk en meget god grunn til å bytte nick. Mitt forrige ga inntrykk av at jeg sto sammen med en del av samfunnet jeg tar veldig sterkt avstand fra og gjerne skulle sett hengt. :)

8554023[/snapback]

Hvem da? Afro-amerikanere og folk fra Jamaica? Nå skjønner jeg plutselig hvorfor du valgte et slikt erkenorskt nick. ARYAN POWER. :thumbup:

Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake etter ti dager borte fra forumet... Føler meg faktisk bar og skal si at jeg skal henge myyye mindre her framover, føler at man går glipp av så mye når man henger her...

Jeg greide å bli syk og kastet opp 1 kg med måltider :cry:, ingen skole på meg, og jeg går glipp av vår presentasjon om vulkaner :cry:

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...