Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bible Black er ekstremt elsk..

 

Jeg fant en gøy hentai-serie på Outland for et år siden som jeg ikke husker hva het.

Men jentene hadde vinger og antenner, også var det good girls og bad girls, og en av maincharacter good-girlen blir kidnappet av de bad-girlene også voldtar de henne, selvom hun egentlig liker gutter, så prøver bad-girl #1 å gjøre henne lesbe, fordi hun likte det uskyldige utseendet hennes.

Lenke til kommentar
Bible Black er ekstremt elsk..

 

Jeg fant en gøy hentai-serie på Outland for et år siden som jeg ikke husker hva het.

Men jentene hadde vinger og antenner, også var det good girls og bad girls, og en av maincharacter good-girlen blir kidnappet av de bad-girlene også voldtar de henne, selvom hun egentlig liker gutter, så prøver bad-girl #1 å gjøre henne lesbe, fordi hun likte det uskyldige utseendet hennes.

8552871[/snapback]

Akk, alt jeg går glipp av bare fordi jeg ikke leser hentai :p

Lenke til kommentar
Skullcandy SK PRO?

8552865[/snapback]

gudene veit. Det er hvitt og stort. Skulle ha noe som gav lyd.

 

I følge cdon er det Skullcandy TI. Viste ikke at de hadde et som var dyrere. Hadde kjøpt det hvis jeg hadde kunnet overtrekke kortet.

 

 

EDIT: er 25% minus på det dyreste. nesten så jeg bytter orderen hvis cdon får opp bestilligsoversikten min.

 

Er det verdt det?

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Skullcandy SK PRO?

8552865[/snapback]

gudene veit. Det er hvitt og stort. Skulle ha noe som gav lyd.

 

I følge cdon er det Skullcandy TI. Viste ikke at de hadde et som var dyrere. Hadde kjøpt det hvis jeg hadde kunnet overtrekke kortet.

 

 

EDIT: er 25% minus på det dyreste. nesten så jeg bytter orderen hvis cdon får opp bestilligsoversikten min.

 

Er det verdt det?

8552893[/snapback]

Jaja... skuffende at du ikke ville kjøpe det av meg. :(

Jeg skaffer slikt på 1 dag.

Lenke til kommentar
Jaja... skuffende at du ikke ville kjøpe det av meg. :(

Jeg skaffer slikt på 1 dag.

8552914[/snapback]

men... viste ikke at du hadde sånt. datakjeden right? komplett hadde ikke og har god erfaring med cdon og trengte det fort. De har tatt pengene mine og har ikke fått vare :( Håper de dumme oppdateringene er ferdig snart og de begynner å sende ut varer igjen. Skulle være ferdig i dag (søndag).

Lenke til kommentar
Jaja... skuffende at du ikke ville kjøpe det av meg. :(

Jeg skaffer slikt på 1 dag.

8552914[/snapback]

men... viste ikke at du hadde sånt. datakjeden right? komplett hadde ikke og har god erfaring med cdon og trengte det fort. De har tatt pengene mine og har ikke fått vare :( Håper de dumme oppdateringene er ferdig snart og de begynner å sende ut varer igjen. Skulle være ferdig i dag (søndag).

8552941[/snapback]

Nei, var vel typen din som søkte på noe hos datakjeden?

Jobber nede på Kilen jeg...

 

CDON er ikke alltid av de raskeste men de leverer det de skal og er noe galt så ordner de raskt opp i det. :)

Lenke til kommentar
Nei, var vel typen din som søkte på noe hos datakjeden?

Jobber nede på Kilen jeg...

 

CDON er ikke alltid av de raskeste men de leverer det de skal og er noe galt så ordner de raskt opp i det. :)

8552970[/snapback]

han har ikke fått svar enda. Var veldig mye styr med flyttinga og sånt.

 

Hvor er det du jobber på kilen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...